واکنش مارادونا به خبر بازجویی‌اش در مادرید

بصیرنیوز، اسطوره فوتبال مارادونا د رخصوص اخبار رسانه‌ها اروپایی مبنی بر بازجویی پلیس از او در خصوص شکایت نامزدش واکنش نشان داد.

دیه‌گو مارادونا با انتشار پیامی در صفحه فیس‌بوک خود در خصوص اخباری که صبح امروز (چهارشنبه) در رسانه‌های مادرید در خصوص درگیری فیزیکی او و نامزدش منتشر شد توضیحاتی ارائه کرد و این ماجرا را غلو آمیز دانست.
امروز صبح خبری منتشر شد مبنی بر اینکه به دنبال یک درگیری میان مارادونا و نامزدش که برای تماشای بازی امشب رئال مادرید و ناپولی راهی اسپانیا شده‌اند، نامزد اسطوره فوتبال آرژانتین از متصدی پذیرش هتل درخواست کرده که با پلیس تماس بگیرد و پلیس مادرید نیز به هتل محل اقامت ستاره پیشین ناپولی رفته و وی را مورد بازجویی قرار داده است.
مارادونا اما در پیامی که گذاشته از خود رفع اتهام کرده و نوشته که هیچ شکایتی علیه او صورت نگرفته است و اینکه وکیلش را مأمور کرده تا پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهد.
او در پیامش نوشته است: مایلم به همه اعلام کنم که من اکنون در مادرید حضور دارم و در کنار خانواده‌ام از سفر به این شهر لذت می‌برم. ما منتظر تماشای بازی ناپولی در لیگ قهرمانان هستیم. وکیل من، ماتیاس مورلا هم با مقامات اسپانیایی ارتباط برقرار کرده است. هیچ شکایتی علیه من صورت گرفته است و هیچ کسی به مورلا در خصوص دلیل این نمایش رسانه‌‌ای توضیحی ارائه نکرده است. من در حال گذراندم اوقاتی فوق‌ا‌لعاده هستم. (مردم) هرچه می‌‌خواهند بگویند.
تیم‌های فوتبال رئال مادرید و ناپولی امشب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند و قرار است که مارادونا از نزدیک این بازی را تماشا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا