فرمانده حوزه بسیج محمدرسول‌الله(ص) فریدونکنار خبر داد

اجرای ۲ طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی در فریدونکنار

بصیر، مصطفی آزادی‌کناری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به برخی از برنامه‌های حوزه بسیج محمدرسول‌الله(ص) فریدونکنار اظهار کرد: اعزام چندین کاروان بسیجی به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام و اعزام ۷۸۶ نفر روز از بسیجیان به اردوی یک روزه جهادی از جمله اقدامات این حوزه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۹ یادواره شهدا در پایگاه‌های تابعه حوزه بسیج محمدرسول‌الله(ص) اجرا شد و یادواره شهدای این حوزه در ایام فاطمیه دوم  برگزار می‌شود.

فرمانده‌ حوزه‌ بسیج محمدرسول‌الله(ص) تصریح کرد: آموزش تخصصی تمامی اعضای شوراهای پایگاه و دیدار ماهانه با خانواده شهدا از برنامه‌هایی  است که از سوی این حوزه برگزار می‌شود.

آزادی گفت: ۷ طرح جوانه‌های صالحین در طول تابستان در پایگاه‌ها اجرا شد که این طرح در فصل‌های دیگر با عنوان مکمل طرح جوانه‌ها  ادامه داشت.

وی با بیان اینکه  ۳ ساختمان پایگاه مقاومت بسیج در سال ۹۵ افتتاح شد، یادآور شد: در منطقه فرزادشهر و بهشت بهشتی پایگاه بسیج تاسیس شد.

فرمانده‌ حوزه‌ بسیج محمدرسول‌الله(ص) گفت: از تمامی پایگاه‌های تابعه به اتفاق معاونت‌های حوزه نظارت ستادی به‌عمل آمد و نشست  فرمانده‌هان پایگاه و شورای حوزه ماهیانه انجام می‌شود.

آزادی خاطرنشان کرد: ۱۰ بسیجی این حوزه برای دریافت تسهیلات اقتصادمقاومتی معرفی شدند و نهضت‌های روشنگری امسال به صورت شهرستانی برگزار شد.

وی تصریح کرد: برای تعامل هرچه بیشتر بسیجیان با مسئولان دیدارهایی با فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانده نیروی انتظامی صورت گرفت.

فرمانده‌ حوزه‌ بسیج محمدرسول‌الله(ص) افزود: برگزاری مسابقات بومی و محلی، میقات صالحین، و تشکیل هیئت اندیشه‌ورز از دیگر برنامه‌های این حوزه در سال ۹۵ بوده است.

آزادی با بیان اینکه رزمایش شباب توسط این حوزه اجرایی شد گفت: فرمانده‌هان پایگاه‌ها، سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین به آموزش‌های استانی و کشوری اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های عملیاتی محله‌ور پایگاه‌ها، ایجاد تور امنیت و بازرسی و آموزش شورای امر به معروف پایگاه‌ها از برنامه‌های آموزشی و نظامی بوده است.

فرمانده‌ حوزه‌ بسیج محمدرسول‌الله(ص) تصریح کرد: جلسه شورای قشر بسیج مساجد و محلات با حضور نخبگان شهرستان، هیئت امنای مساجد و روحانیون برای پیشبرد تعامل بین ارکان مسجد و اجرای برنامه‌های بسیج در پایگاه‌های مساجد برگزار شد.

آزادی یادآور شد: حوزه بسیج محمدرسول‌الله(ص) به عنوان حوزه برتر شهرستانی به منظور اعزام راهیان نور در سال ۹۴- ۹۵ در استان مازندران انتخاب شد.

وی افزود: فرمانده پایگاه حضرت رسول‌(ص) مسجد ولیعصر(عج)  به عنوان فرمانده منتخب کشوری در جسنواره سراسری مالک اشتر در تهران انتخاب شد.

فرمانده‌ حوزه‌ بسیج محمدرسول‌الله(ص) در پایان با اشاره به اینکه  ثبت‌نام کاروان راهیان نور برای اعزام به مناطق جنگی جنوب در این حوزه آغاز شده است، گفت: ۲ طرح آسیب‌های اجتماعی محله‌محور با عنوان پیشگری از طلاق و اعتیاد در سطح شهرستان با هزینه بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال در حال اجرا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا