دلیل بی‌توجهی اداره ورزش و جوانان به این رشته مشکلات شخصی است

بصیر،سید حسین هاشمی از شرکت تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس در لیگ برتر کشور در رشته کوهستان خبر داد و اظهار کرد: مرحله اول این مسابقات ۲۸ فروردین ماه با شرکت ۱۹ تیم از سراسر کشور در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: تنها مشکلی که بر سر راه اعزام تیم به این مسابقات وجود دارد، مسأله کمبود بودجه است، چون تیم کندوان اسپانسر ندارد و چشم به دستان اداره ورزش و جوانان دوخته است.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان ادامه داد: از چند روز قبل با ارسال نامه‌ای به اداره ورزش و جوانان درخواست کمک مالی برای اعزام تیم به این مسابقات کردیم، اما تاکنون هیچ اقدامی انجام نشد، در سال ۹۳ نیز ریالی از سوی اداره ورزش چالوس به ما پرداخت نشد، البته گاهی مبالغی از سوی جامعه ورزش شهرستان به ما کمک می‌شد.

هاشمی تصریح کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده احساس می‌شود مسئولین ورزش شهرستان تمایلی به اعزام این تیم ندارند، اما اگر هیچ کمکی هم از جایی نرسد، با هزینه شخصی این تیم را به مسابقات می‌فرستم چون عاشق این ورزش هستم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس گفت: در حال حاضر مسئولین برخی شهرهای اطراف درخواست کردند که با نام آنها در مسابقات شرکت کنیم، اما من به چالوس تعصب دارم و می‌خواهم جوانان این شهر پیشرفت کنند.

وی با بیان اینکه هیچ گاه از سوی مسئولین ورزش و جوانان چالوس حمایت نشده است، تأکید کرد: دلیل این بی‌توجهی مشکلات شخصی است و درست زمانی آغاز شد که من در سایت تیم کندوان از رئیس اداره انتقاد کردم.

هاشمی به عملکرد هیئت دوچرخه‌سواری چالوس در سالهای گذشته اشاره کرد و افزود: هیچ یک از رشته‌های ورزشی به اندازه دوچرخه سواری در مسابقات موفق به کسب مقام نشده است، اما با این حال ذره‌ای به آن توجه نمی‌شود./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا