پاشازاده: استقلال خط حمله قدرتمندی دارد

بصیرنیوز،مهدی پاشازاده در مورد دیدار روز دوشنبه با راه‌آهن تهران درهفته بیست و ششم لیگ یک گفت: برای من این بازی هم مثل سایر مسابقات است، البته کمی فرق دارد به خاطر اینکه من در ابتدای فصل سرمربی راه‌آهن بودم، اما باید کارمان را انجام بدهیم و این مسابقه هم ۳ امتیاز دارد.

وی در مورد اینکه قطعاً شناختش از راه‌آهن از دین‌محمدی بیشتر است، گفت: بله، من این تیم را بهتر از او می‌شناسم هرچند راه‌آهن چند بازیکن جدید هم در نیم‌فصل جذب کرده است، با این حال همیشه آن‌طور که شما پیش‌بینی می‌کنید، کارها درست از آب درنمی‌آید. مهم این است که عملکرد بازیکنانم در میدان چگونه باشد.

سرمربی آلومینیوم درمورد مشکلات مالی این باشگاه گفت: مسئولان قول داده‌اند تا در این هفته مشکلات حل شود و اتفاق مثبتی در این مورد رخ می‌دهد.

بازیکن اسبق استقلال در مورد بازی روز دوشنبه استقلال با تیم التعاون عربستان گفت: این دومین بازی استقلال در آسیاست و امیدوارم بتواند نتیجه لازم را در این مسابقه بگیرد. استقلال در بازی اول هم مقابل الاهلی امارات هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت، اما روی دو ضربه ایستگاهی گل خورد. استقلال خط حمله قدرتمندی دارد، امیدوارم بتواند در بازی با التعاون مثل بازی‌های لیگ برتر ایران با تفاضل گل زیاد حریف را شکست بدهد.

پاشازاده در مورد اینکه استقلال چقدر شانس صعود از این گروه را دارد، گفت: در مورد صعود زود است حرف بزنیم. باید ببینیم استقلال روز دوشنبه و همچنین در بازی دیگر دور رفت چه کاری می‌کند و چه نتیجه‌ای می‌گیرد، قطعاً در دور برگشت با توجه به حریفان پیدا کرده می‌تواند نتایج بهتری بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا