نماینده بابلسر و فریدونکنار در تذکری به وزیر کشور:

بحران آلودگی محیط زیست مازندران را خاتمه دهید

بصیر، ولی‌الله نانواکناری در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: امروز بار دیگر شاهد ظهور میلیتاریسم سخیف و اشرافی‌گری فاشیستی در کشور آمریکا هستیم، مردم سلحشور ایران ضمن محکومیت عدم پایبندی رژیم آمریکا به تعهدات برجام، به رئیس‌جمهور خودشیفته آمریکا توصیه می‌کند به تعقل‌گرایی گرایش آورده و با تصمیمات کور خود دنیا را به هرج و مرج نکشاند و بداند تهدیدات میان‌تهی، خللی در اراده مردم مسلمان ایران رقم نمی‌زند.

وی در تذکری به وزیر ورزش گفت: توزیع منابع دولتی در مورد رشته‌های ورزشی به‌ویژه رشته فوتبال و باشگاه‌هایی که در لیگ برتر از منابع دولتی استفاده می‌کنند، غیرعادلانه است، متاسفانه هیچ نظارتی به عملکرد آنها نیست، چرا وزارت ورزش در واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی اقدام نمی‌کند؟

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار همچنین در تذکری به وزیر کشور گفت: اهالی استان مازندران نگران دپوی زباله در نواحی شرقی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار هستند، همچنین دفن غیربهداشتی زباله در بالادست سد هراز و آمل، فاجعه‌ای بهداشتی است. از آقای وزیر انتظار داریم تا به استاندار مازندارن اعلام کند تا آلودگی‌های امروز محیط زیست سفیر مرگ فرزندان ما در آینده است. به این بحران خاتمه دهید، نکند تکرار استان خوزستان را در مازندران آن هم با بیماری‌های واگیردار شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا