آخرین وضعیت حذف یارانه دهک‌های پردرآمد

بصیرنیوز،قرار نیست کسی از لیست توزیع بسته های حمایت غذایی حذف شود.ما هیچ مددجویی را حذف نکردیم، معمولا بخشی از مددجویان توانمند و از چرخه حمایتی خارج می شوند.

وی افزود: ما هیچ شخصی را حذف نمی کنیم و طبق فهرستی که سازمان بهزیستی و کمیته امداد به ما معرفی کرده، بُن‌کارت های اعتباری حمایت غذایی را توزیع می کنیم.

میدری از توزیع یک سبد دیگر حمایت غذایی خبر داد و گفت: دولت نامه زده و قرار است یک سبد حمایت غذایی دیگر قبل از عید نوروز هم توزیع شود.

آخرین وضعیت فهرست یارانه بگیران

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد آخرین وضعیت فهرست یارانه بگیران و حذف یارانه دهک‌‌های پردرآمد گفت: امسال برای حذف این یارانه‌ها زیاد پیش نرفتیم و همان حدود چهار میلیون نفر را حذف کردیم.

وی تصریح کرد: برای ادامه راه هم طبق قانون عمل می کنیم، البته روش تغییر کرده و مطرح کردنش در بین مردم مشکل بود چون باید اول پیامک به افراد ارسال می کردیم و اگر اعتراضی نداشتند اقدام به قطع یارانه می کردیم و شماره های تلفن همراه هم بعضا” ایراد داشت و غلط بود که این موضوع سختی هایی ایجاد کرده است.

توزیع کارت الکترونیکی برای کشاورزان در بانک‌های توسعه،تعاون و رفاه

میدری به یکی از برنامه های حمایتی جدید وزارت رفاه نیز اشاره کرد و گفت: کشاورزان سه استان خراسان شمالی، گلستان و سیستان و بلوچستان را تحت پوشش توزیع کارت الکترونیکی بردیم که اکنون در مرحله پایلوت است.

وی افزود: بر اساس این طرح کشاورزان محصولاتشان را به فروشگاهها و تعاونی ها می دهند و وجه آن را بانک های توسعه، تعاون و رفاه تقبل می کنند و پس از ۹ ماه تعاونی پول را به بانک برمی‌گرداند.

وی افزود: هر کدام از بانک های توسعه تعاون و رفاه ۱۰ میلیارد تومان در هر استان اعتبار گذاشتند و هرکدام از استان ها تا کنون حدود ۱۵۰۰ نفر را معرفی کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا