واکنش رئیس باشگاه بارسلونا به استعفای انریکه

بصیرنیوز،خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا انتقاداتی که از لوئیس انریکه به خاطر زمان اعلام تصمیمش برای ترک بارسلونا صورت گرفته را رد کرد.

برخی معتقدند که انریکه نباید در این برهه حساس از فصل که تیمش درگیر سه تورنمنت است و در هر سه آنها شانس قهرمانی دارد اعلام می‌کرد که دیگر نمی‌خواهد در نوکمپ بماند اما او این کار را پس از پیروزی ۶ بر یک شب گذشته (چهار‌شنبه) تیمش برابر خیخون انجام داد.

بارتومئو در دفاع از انریکه گفت: اکنون زمان مناسبی برای انریکه بود که تصمیمش برای نماندن در بارسلونا را اعلام کند چون با این کارش به شایعات پایان داد. تابستان او به باشگاه گفت دارد درباره آینده‌اش فکر می‌کند و چند روز پیش هم تصمیمش را به ما اعلام کرد.

رئیس باشگاه بارسلونا در ادامه به موفقیت‌های انریکه در این تیم اشاره داشت و ادامه داد: انریکه یک سوپرمربی است که در دو فصل اول کاری‌اش در اینجا از ۱۰ جام ممکن ۸ جام را برد و حالا در سومین فصل حضورش در بارسا در سه تورنمنت می‌جنگد. او بر اعتبار باشگاه و تعداد قهرمانی‌های آن اضافه کرد. ما ۳ ماه هیجان انگیز دیگر پیش رو داریم. انریکه بارسلونا را در جایگاه یک مربی اسطوره‌ای ترک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا