فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد

فریدونکنار در رتبه نخست اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر مازندران

بصیر، خیرالله باقرازده فرمانده سپاه فریدونکنار و دبیر شورای امر به معروف این شهرستان، در جلسه جلسه شورای امر به معروف و نهر از منکر با بیان اینکه رهبری در بحث گفتمان سازی تاکید دارند، اظهار کرد: برای تبدیل شدن مسئله‌ای به رفتار، باید ابتدا آن را به یک گفتمان تبدیل کرد.
وی با اشاره به اینکه باید فضا به سوی امر به معروف و نهی از منکر برود تا این روحیه ایجاد شود، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات امروز ناشی از عدم آشنایی مردم از سبک زندگی اسلامی و مصرف است و این موانع با امر به معروف و نهی از منکر قابلیت برطرف شدن دارد.
دبیر شورای امر به معروف فریدونکنار با اشاره به برخی اقدام‌های انجام شده در این شورا، خاطرنشان کرد: برگزاری ۴ جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری ۶ جلسه تخصصی با مدیریت های زیر مجموعه ستاد، قرائت احادیث و روایت در ۱۰ خطبه نماز جمعه از سوی حجت‌الاسلام جلالی، تهیه ۹ هزار محصول فرهنگی و توزیع آن در سطح شهر، مساجد، ادارت و حوزه ها و آموزش ۵۰۰ نفر در طرح گروه طلایه داران و عموم بسیجیان بحشی از عملکرد شورای امر به معروف بوده است.
وی با بیان اینکه با وجود کمبود اعتبار در این شهرستان، در مازندران رتبه نخست را داریم، تصریح کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۱۱ اداره تشکیل شد و انتظار می‌رود سایر ادارات نیز اقدام به انجام این کار کنند.
باقرزاده افزود: سازماندهی گروه‌های یادآوران امر به معروف و نهی از منکر به تعداد ۱۷۰ نفر، تشکیل ۵۰ گروه امر به معروف و نهی از منکر و آموزش به آنها، تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۳ نیروی مسلح فریدونکنار، تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های قضایی، آموزش ۱۰۵ ضابطین امر به معروف و نهی از منکر، آموزش دبیران و مربیان حوزه‌های مقاومت به تعداد ۱۰ نفر و شناسایی آسیب‌های هر محله برای انجام کار مفید در آن منطقه از دیگر عملکردهای این شورا بوده است.
فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه ۲ طرح اعتیاد و طلاق در محله های آسیب دیده آماده و تدوین شد، گفت: برای این دو طرح دو گروه ۲۲ نفره از هیئت‌های اندیشه‌ورز با تبادل نظر و همفکری را‌ه‌های جلوگیری از آسیب و فرهنگ‌سازی به همراه آموزش خانواده‌ها را بررسی می‌کنند.
باقرزاده در پایان افزود: برای سال ۹۶ شش محل را با شناسایی انجام شده برنامه ریزی کردیم تا این کارگروه شکل بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا