رادوشوویچ: روی نیمکت آرام و قرار ندارم

بصیرنیوز، در جریان بازی الوحده و پرسپولیس و زمانی که نماینده کشورمان با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود عقب افتاده بود، بوژیدار رادوشوویچ زمانی که دید توپ از زمین بیرون آمد از روی نیمکت بلند شد و توپ را به سرعت به همبازی خود داد تا بازی را هر چه سریع‌تر ادامه دهد. این حرکت رادوشوویچ در شبکه‌هاش اجتماعی به شدت مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفت و به این دروازه‌بان لقب «رادوی باتعصب» داده شد. دروازه‌بان کروات پرسپولیس  راجع به صحنه اشاره شده و همچنین گل‌های بدی که پرسپولیس در هفته‌های اخیر دریافت می‌کند، نظراتش را گفته است که مشروح آن در زیر می‌آید:

پرسپولیس پیروزی دراماتیکی در بازی مقابل الوحده داشت و هواداران در شبکه‌های اجتماعی تو را در این برد به خاطر توپ رسانی‌ات از روی نیمکت به هم‌تیمی‌هایت، سهیم می‌دانند … .
من حتی زمانی که روی نیمکت تیم می‌نشینم خود را در جریان بازی قرار می‌دهم. مدام داد و فریاد می‌کنم و همراه با صحنه‌های مهم بازی هیجان‌زده می‌شوم. وقتی که می‌بریم با تمام وجودم خوشحال می‌شوم و در صورت شکست خیلی ناراحت می‌شوم. با توجه به آمادگی بالای تیم  همیشه انتظار برد دارم و در آن صحنه نیز کوچک‌ترین تردیدی مبنی بر تغییر نتیجه بازی به سودمان نداشتم.

در مورد بازی و اتفاقات آن صحبت کن.
ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و در نیمه دوم برای دقایقی تمرکزمان را از دست دادیم که منجر به خوردن دو گل شد. در ادامه باز هم بر بازی تسلط پیدا کردیم، با این تفاوت که از فرصت‌ها استفاده لازم را بردیم. پرسپولیس از هر لحاظ شایسته این برد بود و خوشحالم از اینکه به آنچه می‌خواستیم رسیدیم.

فکر می‌کردی بازی ۲ بر یک باخته را در زمین حریف با برد عوض کنید؟
خودباوری در تیم ما وجود دارد و همه باور داشتیم که برنده از میدان خارج می‌شویم. ما در طول بازی از حریف‌مان برتر بودیم و فقط برای دقایقی کوتاه بدون تمرکز ظاهر شدیم.

چرا پرسپولیس در هفته‌های اخیر گل‌های بدی می‌خورد؟

ما در تمام طول فصل در بالاترین سطح بودیم و فقط در چند بازی معدود آن طور که باید نبودیم. این اتفاق ممکن است برای هر تیم بزرگی رخ دهد. فقط می‌توانم اظهار امیدواری کنم که در دیدارهای آینده در همان سطح ایده‌آل بازی کنیم و البته قدر فرصت‌های گلزنی را هم بدانیم.

با توجه به گل‌هایی که علیرضا بیرانوند دریافت می‌کند و البته مصدومیت او ممکن است برانکو بخواهد در بازی‌های آینده به تو میدان دهد، آمادگی بازگشت به ترکیب اصلی را داری؟
در حال حاضر تنها موفقیت تیم در بازی‌های آینده برای من اهمیت دارد. آرزوی من این است که با پرسپولیس قهرمان لیگ شوم و در بازی‌های آسیایی نیز راهی مرحله حذفی شویم. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای همیشه خود را در بالاترین سطح آمادگی نگه می‌دارم و هر لحظه آمادگی بازی کردن را دارم. این را هم اضافه کنم که همیشه موفقیت دیگران را می‌خواهم و مطمئنم این نوع تفکر باعث خواهد شد هر آرزویی برای دیگران کنم، این آرزو به خودم برگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا