مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

بی‌تفاوتی مسئولان در عمل، موجب خیانت به شهدا/یادواره شهدای فریدونکنار در مازندران بی‌مانند است

عباسعلی رضایی در جلسه تجلیل از مدیران اجرایی طرح سپاس و معتمدین معین فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه ایران آرامش امروز را مدیون رشادت‌های شهدا است، اظهار کرد: با وجود آنکه در تمامی کشورهای منطقه ناآرامی وجود دارد، اما در کشور ایران امنیتی بی‌مانند حکم‌فرما است که به برکت وجود شهیدان است.
وی با اشاره به اینکه کار برای شهدا مادی نیست، تصریح کرد: همه مسئولان باید افتخار کنند که در این راستا قدم بر می‌دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه جانبازان پس از سال‌ها جنگ، هنوز در خطر فوت قرار دارند، خاطرنشان کرد: باید از تمام ایثارگرانی که در راه این کشور در جنگ به مردم خدمت کردند، به خوبی تجلیل شود.
رضایی با تاکید بر اینکه شرمندگی نسبت به شهدا زمانی برطرف می‌شود که مشکل مردم را برطرف کرده و وظیفه خود را درست انجام داد، گفت: به هر میزان که مسئولان درست عمل کنند، اعتماد مردم به نظام بیش از گذشته می‌شود و در غیر این صورت به شهدا و آرمان‌های آن‌ها خیانت شده است.
وی با بیان اینکه خانواده‌های ایثارگران نجیب‌ترین انسان‌ها هستند، اظهار کرد: این خانواده‌ها در تمامی مقاطع حساس نظام در میدان بودند.
مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اشاره به بیش از ۳۲ هزار جانباز و ۱۰ هزار شهید در مازندران، گفت: ۸ خانواده دارای تک فرزند بودند و ۱۷۵ خانواده نیز تنها یک فرزند پسر داشتند که به شهادت رسیدند و این نشان از توانمندی استان مازندران در دقاع از کشور و نظام بوده است.
رضایی با بیان اینکه بیمه و بیمارستان‌ها با یکدیگر مشکل دارند و در این میان مردم در حال آسیب دیدن هستند، خاطرنشان کرد: مانند گذشته کارت طلایی به جانبازان داده نمی‌شود و یک سامانه صدا برای آنها ایجاد شده است.
وی در پایان با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدای مازندران، به توانمندی مردم فریدونکنار در برگزاری این مراسم معنوی اشاره و تصریح کرد: یادواره‌های شهدای فریدونکنار در مازندران بی‌مانند است.
به گزارش بصیرنیوز، در پایان این جلسه از مدیران اجرایی و معتمدین معین بنیاد شهید فریدونکنار در طرح سپاس با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا