نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در تذکری شفاهی خواستار شد؛

بحران دپوی زباله در فریدونکنار و بابلسر رسیدگی شود/فاجعه زیست‌محیطی خوزستان در کمین مازندران

بصیر، ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر در تذکری شفاهی به وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اقدام غیرعادلانه در توزیع منابع دولتی به رشته‌های ورزشی به‌ویژه فوتبال و باشگاه‌هایی که  در لیگ برتر از منابع دولتی استفاده می‌کنند و هیچ نظارتی بر عملکرد آن‌ها وجود ندارد، ظلمی آشکار نسبت به باشگاه‌های دیگری است که توان مالی ندارند و باید نسبت به خصوصی‌سازی باشگاه‌ها هرچه سریعتر اقدام شود.

وی همچنین در تذکری به وزیر کشور، گفت: اهالی استان مازندران نگران دپوی زباله در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار و نشت شیرآبه زباله به دریای مازندران هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر خاطرنشان کرد: دفن غیربهداشتی زباله در بالادست سد هراز شهرستان آمل و نشت شیرآبه به رودخانه‌هایی که آب شرب و زمین‌های زراعی پایین دست را مشروب می‌سازند، فاجعه‌ای بهداشتی در مزارع کشاورزی، سفره‌های آب زیرزمینی و موجب انقراض آبزیان دریای مازندران شده است.

نانواکناری  با اشاره به اینکه آلودگی‌های امروز محیط‌زیست سفیر مرگ فرزندان ما در آینده است، تاکید کرد: وزیر کشور باید به استاندار مازندران اعلام کند تا به این بحران رسیدگی کند تا از فاجعه خوزستان در مازندران جلوگیری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا