وکیل قلابی در قزوین دستگیر شد +عکس

بصیرنیوز، چندی پیش محمودخانی دادستان شهرستان البرز در گفت‎وگو با خبرگزاری میزان از دستگیری یک مدعی نفوذ در دستگاه قضا خبرداد و گفت: این فرد ادعای نفوذ در دادگستری و سایر نهادهای دولتی را داشته و در پوشش این اظهارات کذب، در قبال دریافت مبالغی ادعا می‌کرده که  امور و مشکلات حقوقی افراد را مرتفع کند که نسبت به شناسایی وی اقدام شد.

در حال حاضر نیز پيرو دستور دادستان شهرستان البرز، مقرر گردید تصوير بدون پوشش متهم (الف. ش) در روزنامه های كثير الانتشار و خبرگزاری های رسمی و مجازی و رسانه های تصويری و كانال های خبری تا تاريخ ۲۳/۱۲/۹۵ منتشر شود.
 وکیل قلابی
این شخص متهم به ارتكاب كلاهبرداری بوده و ادعای نفوذ در دادگستری ها و مراجع قضایی و ادارات دولتی داشته و از این طریق اقدام به فریب افراد کرده و حسب اقرار نامبرده وجوهی را دریافت کرده است.

به لحاظ گستردگی و وسعت اقدامات نامبرده در استان های قزوین، تهران، البرز، سیستان و بلوچستان، كرمان، یزد و خراسان رضوی و احتمال وجود شكات و مالباختگان بیشتر در این پرونده وجود داشته؛ تصویر متهم بدون پوشش چاپ می شود، تا چنانچه افرادی دراین خصوص از وی شكایت دارند به شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان البرز ( استان قزوین) و یا پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا