پس از گذشت 3 ماه؛

وعده‌های مسئولان مخابرات فریدونکنار عملی نشد/مردم روستاها تشنه یک ارتباط مخابراتی سالم

بصیر، در ماه‌های گذشته خبر به ظاهر خوبی به نقل از رئیس اداره مخابرات فریدونکنار مبنی بر ارتقای سیستم اپراتورهای تلفن همراه در این شهرستان منتشر شد که همه شهروندان را خوشحال کرد.
اما پس از اقدام اداره مخابرات فریدونکنار برای ارتقای سیستم برخی از سایت‌های مخابراتی در شهر و روستاها این سایت ها دچار مشکلات فراوانی شدند که علت اصلی آن به گفته کارشناسان اداره مخابرات عدم توانایی سرورها برای بارگذاری سیستم جدید بود.

وضعیت ارتباطی روستاهای فریدونکنار وخیم است
سیدمرتضی رضویان یکی از شهروندان فریدونکناری در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به مشکلات ارتباطی موجود در برخی از مناطق شهری و روستاهای فریدونکنار اظهار کرد: عدم برقراری تماس مناسب از خط ثابت و همراه، قطع پی در پی اینترنت و اختلال های مداوم مخابراتی از جمله مشکلاتی است که برخی از شهروندان و روستائیان فریدونکناری در چند ماه گذشته همیشه با آن روبه رو هستند.
این فعال رسانه‌ای خاطرنشان کرد: در حالی که رئیس اداره مخابرات فریدونکنار حدود یک ماه گذشته از برطرف شدن این مشکل طی یک هفته آینده خبر داد اما متاسفانه این وعده عملی نشد.
وی تصریح کرد: این وضعیت در روستاهای فریدونکنار بسیار وخیم تر است و روستاهای نوائی محله، کوچک بیشه محله و بزرگ بیشه محله که به گفته مسئول ارشد مخابراتی شهرستان در اولویت ارتقای سیستم هستند با مشکلات پیچیده ارتباطی دسته و پنجه نرم می‌کنند.
رضویان افزود: وضعیت مخابراتی این ۳ روستای فریدونکنار آنچنان وخیم است که پس از ارائه گزارش به کارشناس مسئول مخابراتی شهرستان، این کارشناس از این وضعیت ابراز تاسف کرده و پس از حاضر شدن در مرکز مخابراتی به صورت موقت این مشکلات رفع شده اما پس از گذشت چند روز دوباره این مشکل نمایان شد.

مردم با ۹۹۹۰ تماس بگیرند
محمدعلی لاغری فیروزجایی رئیس اداره مخابرات فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز درباره مشکلات موجود ارتباطی برخی از مناطق شهری و روستاهای فریدونکنار اظهار کرد: این مشکلات به دلیل افزایش پهنای باند است.
وی خاطرنشان کرد: کسانی که در مناطق مختلف فریدونکنار با مشکلات ارتباطی مواجه هستند با سامانه ۹۹۹۰ تماس بگیرند و مشکل خود را مطرح کرده تا با ثبت در سامانه مورد بررسی قرار گیرد.
رئیس اداره مخابرات فریدونکنار با بیان اینکه این مشکلات از سوی اداره مخابرات این شهرستان گزارش شده است، گفت: برای اینکه این مشکلات به صورت جدی پیگیری شود لازم است که مشترکان فریدونکناری مشکلات خود را به سامانه مرکزی اعلام کنند تا مورد پایش قرار گرفته و برای رفع آن اقدام شود.
لاغری فیروزجایی افزود: به دلیل تعطیلات اخیر این مشکلات افزایش پیدا کرده است و با توجه به پایان تعطیلات کارشناسان مخابرات نواقص موجود را در روزهای آینده بررسی و برطرف می‌کنند.
به گزارش بصیرنیوز، در حالی که بیش از ۳ ماه از وجود این مشکلات گذشته است، هنوز اختلال های گاه و بیگاه ارتباطی برای شهروندان فریدونکناری آزار دهنده است و چشم امید این شهروندان به تحقق وعده های مسئولان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا