بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آمل در پی اهانت به آیت‌الله جوادی آملی

دومینو توهین و هتاکی حامیان دولت به روحانیت و مراجع تمامی ندارد

بصیر، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان آمل در پی اقدام تاسف‌بار و بی‌حرمتی آشکار به مرجع عالی قدر حضرت آیت‌الله جوادی آملی توسط کارشناس اقتصادی حامی دولت در برنامه زنده صدا و سیما بیانیه‌ای صادر کرد که در ادامه می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

«فان لم تفعلوا فاذنوا بحرب من الله ورسوله»

«اگر دست از رباخواری نکشید، بدانید که با خدا و رسول او به جنگ برخاسته اید»

آنچه نظام اسلامی را از دیگر حکومت‌های الهی متمایز می‌کند، تبلور یافتن قوانین خداوند در بطن زندگی مردم و جامعه مسلمان است، ،اگرنه تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر حکومت‌های طاغوتی در چیست؟

امروزه انقلاب اسلامی برای ادامه گسترش خود و رساندن پیام حقانیت خویش و نیز برای میل به ایجاد تمدنی اسلامی به اقتصادی عدالت محور و متکی به داخل نیازمند است.

حال آنکه اکنون در این برهه حساس تاریخی مدیرانی تصدی امور را در دست گرفتند که  هیچ اعتقادی به اتکا و اعتماد بر توان داخلی نداشته و ندارند و  آنچنان در اندیشه‌های کاپیتالیسمی خویش که سوغات غربگرایان تجدد طلب برای فروپاشاندن زیرساخت‌های اقتصادی نظام اسلامی است، هضم و غرق شدند که آثار مخرب و ویرانگر آن در این سال‌ها بر تولید ملی کشور به وضوح نمایان است.

دیگر حتی مبدع و صاحبان تفکرات لیبرالی خود نیز  بر اثرات ویرانگر سیستم مالی ربامحور معترف اند اما عده‌ای غرب زده بدون هیچ توجهی به نابودی زیرساخت‌های تولید کشور همچنان به دفاع و توجیه  اندیشه‌های سرمایه داری که به تعبیر قرآن جنگ باخدا است، ادامه می‌دهند.

اشتباهات دولت‌های گذشته و حال در بنا و ترویج این مدل اقتصادی ربوی هیچ گاه قابل بخشش نیست و نخواهد بود، ایجاد نظام اقتصادی در حول محور اسلام یکی از مطالبات مهم و اساسی امام امت برای ایجاد دولتی اسلامی بوده و است.

آنان که سودای جدایی دین از سیاست و استقرار نظامی سکولار را در کشور دارند بدانند ملت ایران در طول تاریخ عبرت‌آمیز خویش نشان داده که در صیانت از ارزش‌های اسلام و قرآن از دادن هیچ هزینه و فداکاریی دریغ نکرده و نمی‌کند.

اسفناک‌تر زمانی است که وقتی مراجع معظم تقلید برای صیانت از احکام الهی لب به شکوه و گله می‌گشایند تا جلوی این منکر محرز را بگیرند فردی به اصطلاح اقتصاددان و حامی دولت گستاخی و پرده‌دری را به جایی می‌رساند که در برنامه زنده صدا و سیمای جمهوری اسلامی اقدام به بی‌حرمتی و توهین علنی به عالم گرانقدر آیت‌الله جوادی آملی می‌کند.

جناب عزتی گویی نظام اسلامی ایران را با دیگر ممالک فرنگی اشتباه گرفتند؛ کارشناس گرامی اگر نمی‌دانستید حال بدانید اسلام مکتبی است که در جز به جز امور حکومت داری برنامه دارد و دخیل است و اقتصاد کشور نیز از این امر مستثنی نیست.

فی‌الحال گویی دومینو توهین و هتاکی نزدیکان و حامیان دولت به روحانیت و مراجع گرانقدر قصد تمامی ندارد.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان آمل اقدام تاسف‌بار و بی‌حرمتی آشکار به مرجع عالی قدر آیت‌الله جوادی آملی را هیچ گاه برنتابیده و تحمل نمی‌کند و در این راستا مطالبه جدی در راستای پاسخگویی و عذرخواهی عامل دخیل در این بی حرمتی آشکار را از این عالم ربانی دارد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آمل
حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل
حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آیت الله آملی آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه آموزش عالی آمل – آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه پرستاری مامایی آمل
بسیج دانشجویی دانشکده فنی توحید آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی فذا آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی هنر پنج آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه علامه حسن زاده آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه آموزشگاه سما آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه آموزش عالی هراز آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه آموزش عالی سبز آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه آموزش عالی سمنگان آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه فناوری نوین آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آمل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا