مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنارخبر داد

پذیرش و اسکان بیش از ۱۹ هزار نفر روز مسافر فرهنگی در فریدونکنار

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به اینکه استقبال مسافران نوروزی از ستادهای اسکان مدارس فریدونکنار در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: در سال جاری هزار و ۲۹۸ خانوار فرهنگی در مراکز اسکان موقت ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان فریدونکنار اقامت پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد خانوار مربوط به بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی است که شهرستان فریدونکنار را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کردند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه تعداد ۱۹ مرکز اسکان موقت در سطح شهرستان برای استقرار گردشگران و مسافران در نظر گرفته شد، گفت: در این مراکز امکانات مناسب پذیرایی برای مسافران فراهم شد و اقدامات لازم برای تجهیز اتاق‌ها و ارتقا آن‌ها انجام گرفت.

اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه درحدود ۱۲۰ کلاس درس در سطح شهرستان  برای اسکان مسافران نوروزی آماده بود، اظهار کرد: پذیرش مسافران در مدارس از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا ۱۳ فروردین ادامه داشت.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال،ماندگاری مسافران فرهنگی طرح اسکان در فریدونکنار به میانگین ۴ روز رسید، خاطرنشان کرد:براساس سیستم محاسباتی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، فریدونکنار موفق به اسکان ۱۹ هزار و ۲۷۸ نفر روز مسافر فرهنگی در ایام نوروز شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا