اختصاصی/فرماندار فریدونکنار خبر داد

تشکیل ستاد جذب سرمایه گذاری در فریدونکنار

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر،علی قاسمی در جلسه ستاد جذب سرمایه گذاری در فریدونکنار با اشاره به تشکیل این ستاد اظهار داشت: هدف از تشکیل این ستاد جذب سرمایه گذاری و توسعه مشارکت های مردمی، اعمال مدیریت یکپارچه و هماهنگ در بخش سرمایه گذاری و بهره گیری از توان و ظرفیت بخش خصوصی، تعاونی ها و مشارکت های مردمی در قالب خیرین و با استفاده از ظرفیت بانک ها است.

وی تصریح کرد: در شرایط اقتصادی کشور و برای تحقق حماسه اقتصادی بایستی از همه ظرفیت های موجود در همه بخش ها استفاده نمود.

فرماندار فریدونکنار تاکید کرد: بخش خصوصی و سرمایه گذارانی که در این شهرستان فعالیت می کنند همچون شرکت راهبران که در بندر فریدونکنار سرمایه گذاری و فعالیت می نماید خواست با حداکثر توان کار را دنبال کنند تا بندر این شهرستان بتواند در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری کامل برسد.

قاسمی با بیان اینکه در حال حاضر صادرات و واردات و نیز ترانزیت سوخت از طریق این بندر صورت می گیرد، اذعان داشت: بایستی در آینده حجم عملیات به ویژه صادرات کالا را افزایش داد و از حداکثر ظرفیت بندر استفاده کرد.

وی با اشاره به حضور و بازدید دکتر فلاح استاندار مازندران از بندر فریدونکنار و تاکید ضرورت تکمیل پروژه این بندر گفت: جلسه ای به زودی در خصوص بررسی آخرین وضعیت بندر با حضور مقامات استانی تشکیل می گردد.

قاسمی تولید و اشتغال را از دغدغه های اصلی این ستاد ذکر کرد و خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجرایی حمایت از سرمایه گذار را در چارچوب قانون تسهیل و به کار سرمایه گذاری در سطح شهرستان سرعت بخشند.

فرماندار فریدونکنار سپردن برخی از پروژه های نیمه تمام از جمله مدارس را به خیرین مدرسه ساز از اهداف این ستاد برشمرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا