تعیین دو مدیرکل مازندران از شهرهای مختلف

سوت قطار تغییر مدیران در آموزش و پرورش و ارشاد شنیده شد

به گزارش پایگاه خبری بصیر، پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و آغاز کلید گونه و گاها داس گونه تغییر مدیران اینک این تغییرات بعد از تثبیت وزارت فرهنگ و ارشاد، و وزارت آموزش و پرورش به مدیران کل ادارات فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش استانها رسیده است.

اما همچنان که مازندران جزو اولین استانهایی بوده که استاندار جدید در دولت تدبیر و امید را به خود دیده است گویا جزو اولین استان‌هایی نیز خواهد بود که اولین مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان در دولت تدبیر امید را نیز به خود خواهد دید.

لذا باوجود تحرک‌های نسبتا درازمدت و همجمه‌های رسانه‌ای طیف آمل حامیان استاندار برای کسب جایگاه مدیرکلی فرهنگ و ارشاد مازندران، گویی قرار است مدیرکلی این اداره به ساروی‌ها برسد.

درحالی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت شرکت در کنگره بین المللی ابن شهرآشوب در ساری به سر می‌برد رایزنی ها با ایشان و معاونت پارلمانی ایشان برای تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران آغاز شده است.

اما با توجه به بهره مندی از نخبگان غرب تا شرق استان و توزیع متوازن معاونت‌ها و مشاوران استاندار از یک سو و انتخاب مدیران کل استان از شهرهای مختلف با توجه به سابقه فرهنگی و تکثر مدیران این حوزه در مرکز مازندران مدیریت کل فرهنگ و ارشاد مازندران از مرکز استان و نیز با توجه به سوابق علمی و آموزشی مدیران شرق مازندران مدیریت کل آموزش و پرورش استان نیز از شرق مازندران انتخاب خواهد شد. لذا با وجود گزینه‌های مختلف از چند شهر و معرفی لیست اصلاح طلبان مازندران به کارگروه انتصابات وزیر آموزش و پرورش اما گویا گزینه قطعی مدیرکلی آموزش و پرورش مازندران از چهره‌ای مستقل و اعتدال گرای شرق مازندران خواهد بود.

همچنین تنی چند از نمایندگان محترم غرب مازندران در ادوار مختلف مجلس نیز رایزنی‌های خود را برای معرفی ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان را آغاز کرده‌اند.

حال که تغییر مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران پس از برگزاری کنگره بین المللی ابن شهرآشوب قوت گرفته است طبق اخبار رسیده از منابع موثق گویا با همراهی طیفی از نمایندگان سابق و فعلی مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و تنها ناطق حامی پست وزارت فرهنگ و ارشاد برای آقای جنتی در مجلس شورای اسلامی و همچنین همراهی نماینده ای دیگر در کمیسیون فرهنگی مجلس در توافقی نانوشته قرار است مدیرکلی فرهنگ و ارشاد مازندران در بین گزینه‌های ساروی دست به دست شود.

اگرچه یک روحانی، یک فعال فرهنگی و یک دانشگاهی برای این جایگاه مطرح است اماگویی قرار است یک متخصص حوزه فرهنگ و تمدن از دانشگاهیان غیر سیاسی که مورد اتفاق نظر چهره‌های تاثیرگذار استان نیز می‌باشد سکانداری این نهاد فرهنگی را برعهده گیرد.

با این وجود باید منتظر انتصاب دو مدیرکل و یک رئیس سازمان از غرب تا شرق مازندران بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا