رئیس شورای شهر فریدونکنار مطرح کرد

آسفالت خیابان‌ها مهمترین اقدام دوره چهارم شورای شهر فریدونکنار

بصیر، سید حسین میرمرادی در جمع شهروندان فریدونکناری اظهار کرد: روز ۹ اردیبهشت با تاسیس شوراهای اسلامی برگ زرین دیگری به نام جمهوری اسلامی ثبت شد.
وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت این روز موجب آشنایی بیشتر مسئولان نسبت به وظایف خود و همچنین آگاهی مردم نسبت به کارآیی این پارلمان محلی می‌شود.
رئیس شورای شهر فریدونکنار تصریح کرد: اعضای چهارمین دوره شورای شهر این شهرستان در حد توانایی خود تلاش‌هایی را برای انجام امور شهری به کار گرفته است.
میرمرادی با اشاره به اینکه هنوز فریدونکنار با اهداف اصلی شورای شهر فاصله دارد، گفت: بسترسازی‌های مناسبی در دوره چهارم شورای فریدونکنار صورت گرفته است که لازم است دوره پنجم تکمیل کننده این بسترها باشد.
وی یادآور شد: یکی از اقدمات مهم شورای شهر فریدونکنار در دوره چهارم زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها به میزان ۸۰ درصد بوده است که در دوره بعد دیگر شاهد دغدغه آسفالت از سوی مردم و مسئولان نیستیم.
رئیس شورای شهر فریدونکنار افزود: شورای دوره بعدی لازم است تا با ورود در زمینه زیباسازی شهری اقدامات لازم را انجام دهند و البته کارهایی از سوی دوره چهارم شورای شهر فریدونکنار صورت گرفته است.
میرمرادی اظهار کرد: طرح جاده سلامت، طرح تندرو و کندرو برای کاهش ترافیک، ایجاد بلوار و نصب چراغ در خیابان بهشتی، تخصیص اعتبار برای پیاده رو و نصب تیربرق در جاده ولیعصر از اقداماتی است که در دستور کار شورای شهر فریدونکنار برای سال ۹۶ قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا