فرماندار فریدونکنار خواستار شد

تشویق معلمان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

بصیر، حسین منفردی در گردهمایی فرهنگیان شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: خداوند برای انسان ها پیامبرانی فرستاده تا انسان ها را به سوی رستگاری هدایت کند و همچنین معلمان را وارثان پیامبران قرار داده تا ادامه دهنده راه انبیا باشند.
وی با اشاره به نقش فرهنگیان در توسعه جامعه بشری، خاطرنشان کرد: توسعه، بازسازی جامعه بر اساس اندیشه ها و بصیرت های تازه تعریف شده است و مهمترین نقش توسعه در هر جامعه معلمان آن هستند.
فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه در دوران جدید ۳ محور برای توسعه لازم است، تصریح کرد: علم باوری، انسان باوری و آینده باوری از لزوم توسعه است.
منفردی گفت: برای تحقق این ۳ محور باید ۳ اقدام اساسی برای توسعه به کار گرفته شود که یکی از آن ها درک و هضم اندیشه های جدید است.
وی افزود: تشریح کردن اندیشه های جدید و ایجاد نهادهای جامعه مدنی از دیگر اقداماتی است که برای توسعه لازم است و همه این موارد به دست معلمان امکان پذیر است.
فرماندار فریدونکنار یادآور شد: بر اساس مبانی دینی ما تعلیم و تربیت از مهم ترین مواردی است که برای نجات بشر در نظ گرفته شده است.
منفردی با اشاره به اینکه معلمان واسطه بین انسان و تمام خوبی ها هستند، اظهار کرد: هفته معلم بهانه ای است تا از این قشر زحمت کش تجلیل شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها خاطرنشان کرد: فرهنگیان زحمات زیادی را در برگزاری انتخابات دارند که جای سپاسگزاری دارد.
فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: معلمان باید مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند و شاخص های دینی، شرعی و عقلی را به آنها معرفی کنند.
منفردی گفت: کسب مقام نخست اقدام پژوهی در استان و کشور، کسب رتبه برتر جابرابن حیان و حضور در مسابقات کشوری، کسب رتبه نخست استان در جشنواره علمی، قهرمانی تیم رباتیک و صعود به مسابقات جهانی، پیشرفت ۱۵۰ درصدی دانش آموزان برای حضور در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان، کسب رتبه عالی با ۱۶ رتبه صعود در پروژه مهر، کسب مدال طلا و برنز در مسابقات تکواندو کشوری از جمله افتخارات علمی و ورزشی معلمان و دانش آموزان شهرستان فریدونکنار در دولت تدبیر بوده است.
وی با اشاره به برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: فریدونکنار در برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی از شهرستان های برتر مازندران است.
فرماندار فریدونکنار با اشاره به افتتاح و نوسازی ۱۲ مدرسه فریدونکنار در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: اعضای شورای شهر فریدونکنار درآمد عوارض شهرداری که در سال ۹۲ در حدود مبلغ ۳ میلیون بود به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که به آموزش وپرورش اختصاص پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا