آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) ۹۶ و پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی که تاکنون انتخاب رشته نکرده اند این فرصت تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۶ تمدید شده است.

وی افزود: داوطلبانی که تاکنون ثبت نام کرده اند نیز می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۶ با توجه به اطلاعیه و اصلاحیه‌های دفترچه راهنما نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی تا زمان اعلام شده می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته و اصلاحات آن نسبت به انتخاب ۵۰ کدرشته محل از میان کدرشته‌های تحصیلی (در صورت موجود بودن) به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

وی افزود: از میان ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب محاز به انتخاب رشته تعداد ۱۲۸ هزار و ۹۸۷ داوطلب و به عبارتی دیگر ۶۴.۷۲ درصد از آنها با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته علاقمند به انتخاب کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد، باید برای انتخاب رشته به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و بر اساس دفترچه‌های این دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری در هفته اول خرداد ماه ۹۶ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا