فراخوانی سردار نقدی برای ۲۲ بهمن

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در چهارمین یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی همدان در مصلای تویسرکان، اظهار کرد: شهدا مانند شمع سوختند تا به محفل بشریت گرما ببخشند و جامعه را از ظلمات طاغوت به نور اسلام پیش برند.

وی با بیان اینکه شهدا وجود خود را برای اعتلای اسلام گذاشتند، تاکید کرد: برافراشته شدن پرچم اسلام در کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز درک شرایط در ایران ۳۵ سال پیش، برای نوجوانان و جوانان سخت است، ابراز کرد: باید شرایط انقلاب را برای نسل جوان تبیین کرد.

جوانان برای درک شهدا سیر تاریخی انقلاب را مطالعه کنند

وی به جوانان و نوجوانان مطالعه خاطرات سفرای انگلیس و آمریکا در زمان رژیم پهلوی را توصیه کرد و خطاب به آنها گفت: جست‌وجو کنید، بپرسید و حقایق را جویا شوید که کشور ما چه بوده و چگونه به جایگاه امروز رسیده است.

سردار نقدی در ادامه به تشریح بخشی از وضعیت اوضاع کشور در دوران پهلوی پرداخت و عنوان کرد: در زمان طاغوت سازمان مدیریت ایران در اختیار آمریکایی‌ها بود و کشور نیز بر اساس مصحلت آمریکایی‌ها اداره می‌شد.

وی با بیان اینکه ما حتی تشت پلاستیکی و تخم مرغ مورد نیاز خود را از آمریکا وارد می‌کردیم، افزود: این در حالی بود که آمریکایی‌ها در آن زمان ۶ میلیون بشکه نفت از کشور را به غارت می‌بردند.

دهه فجر عید بزرگ ملت ایران است

وی دهه فجر را عید بزرگ ملت خواند و اظهار کرد: درود بر شهدا که ما را از نکبت و تاریکی به نورانیت رسانند، ما مدیون خون شهدا هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا زمانی که از کشور ایران سیلی خورد، درصدد انتقام برآمد و جنگ هشت ساله را با تحریک صدام و حمایت کشورهای شرق و غرب علیه ایران طراحی کرد.

آمریکا در دفاع مقدس دومین سیلی محکم را از ملت ما خورد

وی تصریح کرد: وضعیت ایران در جنگ از حیث علمی با امروز قابل مقایسه نبود، اما ملت ایران اسلامی با لبیک به مقتدای خود، مقاومت و بهره‌گیری از امکانات موجود و با استفاده از نبوغ خود بار دیگر سیلی محکم‌تری به آمریکا و همدستانش زدند.

سردار نقدی در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه شهدای مخابرات حق بزرگی در دوران دفاع مقدس دارند، افزود: شهدای مخابرات سنگرسازان بی‌سنگر هستند.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، در بین همه کشورهای دنیا سربلند هستیم، تاکید کرد: شهدا از ما انتظار دارند که راهشان را ادامه داده و آن را به سرمنزل مقصود برسانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: امروز همه قدرت‌های شیطانی جمع شدند که ملت ایران را از انقلاب خود خسته و پشیمان کند؛ پس باید نشان دهیم ایران با لطف پروردگار در امانت‌داری خون شهدا خستگی‌ناپذیر بوده و این را باید در عمل اثبات کنیم.

پاسخ ملت ایران به استکبار روز ۲۲ بهمن

وی با تاکید بر اینکه باید با نگاه به ظرفیت‌های درون، وارد عمل شویم، تاکید کرد: شناخت ظرفیت‌های عظیم کشور و به‌کارگیری آن باید در دستور کار باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برای عزت ایران اسلامی همه طیف‌ها باید به میدان بیایند، افزود: ایران اسلامی پر از نعمت‌های خدادادی است که کمتر کشوری از این همه امکانات و نعمات بهره‌مند است.

وی با بیان اینکه جوانان ما کار را ننگ ندانند، ادامه داد: باید کارگری و عرق ریختن برای کسب روزی حلال را افتخار دانست.

نقدی با بیان اینکه با صرفه‌جویی و کار مضاعف می‌توان تحول ایجاد کرد، در ادامه سخنانش، تصریح کرد: همان‌طور که وحدت و انسجام کشور زیر پرچم ولایت است، پیروزهای ما نیز در گرو اطاعت محض از ولی فقیه است.

وی خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب هم تاکید کرد: دشمن هم خرسند نباشد، ملت ایران اسلامی صبور هستند و پاسخ خوبی به آنان خواهند داد که نمود آن در روز ۲۲ بهمن ماه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا