اختصاصی/ بصیر گزارش می دهد

فریدونکنار در هفته ای که گذشت(۴)

به گزارش بصیر، در اولین روز هفته ای که یک حادثه ناگوار فرمانداری فریدونکنار را تحت تاثیر قرار داد.جلسه شورای اداری فرمانداری فریدونکنار که قرار بود در ساعت ۱۰ صبح شنبه در سالن اجتماعات این اداره برگزار شود با فوت پدر فرماندار این شهرستان لغو و به روز دیگری موکول شد.

پنجمین جلسه ستاد انجمن کتابخانه های عمومی فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.معاون فرماندار فریدونکنار حجت الله عصمتی، با بیان اینکه هفته کتاب فرصت مناسبی است تا کتاب را از غربت خارج کنیم بر لزوم ورود مسئولین امر در بحث کتاب تاکید کرد.

در پی اعلام ستادبازسازی عتبات عالیات استان مازندران مبنی بر احتیاج به کمک مالی مردم جهت تکمیل صحن حضرت فاطمه الزهرا (س) در بارگاه ملکوتی حضرت علی (ع) مردم مومن و ولایی روستای کاردگرمحله فریدونکنار مبلغ چهارملیون و دویست هزار تومان به این ستاد اهداء نموده اند.

ابوالقاسم فرجی عضو انجمن کتابخانه های عمومی فریدونکنار با بیان اینکه متاسفانه در آموزش و پرورش و در نزد فرهنگیان نیز کتاب و کتابخانه مهجور مانده است از خواستار احیا مجمع خیرین کتابخانه ساز در شهرستان با ورود شورای شهر جدید شد.

آذری های مقیم فریدونکنار مصادف با دهه دوم ماه محرم با شرکت در مراسم هیئت غریب مدینه در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرستان فریدونکنار در ماتم شهادت امام حسین (ع) به سوگ نشستند و بر سر و سینه زدند.

کارشناس مسائل فرهنگی در گفتگوی اختصایص با بصیر با بیان اینکه عملکرد وزارت ارشاد برای مقابله با حملات رسانه ای غرب ضعیف است   نسبت به رسوخ و افزایش فرهنگ تک والدینی در کشور هشدار داد.

ابوالقاسم فرجی رئیس شورای هیئت های مذهبی فریدونکنار از تعیین رئیس جدید شورای هیئت های مذهبی در اولین جلسه ای که ۷ نفر از اعضای جدید حضور خواهند داشت خبر داد.

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار در گفتگو با بصیر با بیان اینکه ملت ایران مقتدرانه به کار خود ادامه می دهد تاکید کرد: باید از دستاوردهای دانشمندان ایرانی حفاظت کنیم.

سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان مازندران برای دومین سال متوالی به میزبانی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های فریدونکنار و بابلسر در امامزاده قاسم کاردگر محله فریدونکنار و امامزاده ابراهیم شهرستان بابلسر برگزار شد.

دوره آموزشی ارتقا بسیجیان فعال به بسیجیان کادر از سوی معاونت تربیت و تعالی سپاه ناحیه فریدونکنار با حضور بیش از ۲۰۰ بسیجی در مسجد حضرت ولیعصر و حسینیه پاساژ قائم این شهرستان در طی ۳ روز برگزار گردید.

حجت الاسلام میرتبار کارشناس مسائل تربیتی و مدیر تربیت و تعالی سپاه فریدونکنار هدف دشمن در فضای مجازی را، شستشوی ذهنی و فکری جوانان ما دانست و تاکید کرد: ما باید سواد رسانه ای خود را بالا ببریم.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه وحدت بسیجیان رمز بقا انقلاب اسلامی است گفت: در مذاکرات هسته ای هرگز از اصول خود کوتاه نمی آئیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا