رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ساری:

روی فشنگ‌هایمان هم شعار «مرگ بر اسراییل» را حک می‌کنیم/ بخاطر رای آرمان انقلاب را زیر سوال نبرند

بصیر، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور در مراسم سالگرد شهدای خان‌طومان که در مصلی ساری برگزار شد، اظهار کرد: با طلوع خورشید اسلام عزیز، عالم بشریت جان گرفت، جانی دوباره و روحی مجدد در کالبد انسانی تا لب پرتگاه بداخلاقی‌ها پیش رفته، دمیده شد.

وی افزود: خداوند متعال پیامبر اکرم(ص) را به‌عنوان بزرگ‌ترین هدیه به تمامی انسان‌ها اعطا کرد. اما از همان ابندا آرامش را از ایشان گرفتند. از همان روزهای ابتدایی بعثت بر او تاختند، دشمنی کردند، ۲۳ سال رنج و مشقت، جنگ‌های پیاپی و این امر تا زمان ائمه هدی(ع) ادامه یافت.

رئیس سازمان بسیج کشور با بیان اینکه در دوران حکومت امیرالمومنین(ع) نیز این روند ادامه داشت، تصریح کرد: نفوذی‌ها بودند، یهود شیطنت می‌کرد و تلاش برای ایجاد نفاق دائمی و مستمر وجود داشت. او که مجسمه عدالت است در محراب شهید شد و به‌حدی جو حاکم بر مردم سنگین بود و سیطره ثقیلی داشت که پس از شهادت حضرت(ع)، مردم می‌گفتند مگر علی(ع) نماز می‌خواند و همین رفتارها با امام حسن(ع) و حسین(ع) و یکایک ائمه هدی و اطرافیان رهبران الهی ادامه یافت.

غیب‌پرور با بیان اینکه اسلام از همان روز اول، با دشمنی‌ها مواجه بود، تاکید کرد: جبهه ظلم و خاکریز شیطان از همان روز اول بنا نداشت اسلام را تحمل کند، هرجا شد ضربه‌ای سنگین و سهمگین بر اسلام وارد کردند، چه کسی فراموش می‌کند شهادت حمزه عموی پیامبر را. اوج ددمنشی در دشمنان اسلام از همان روزهای اول متجلی بود.

وی خطاب به مردم اضافه کرد: چه کسی می‌تواند باور کند که سبط پیامبر، دردانه رسول خدا که بر روی زانوی ایشان تربیت شده است، میان دو نهر آب به شهادت برسانند. اوج دشمنی، رذالت و خباثت در حق ایشان روا داشتند. کسانی‌که مولای ما موسی‌بن‌جعفر(ع) را تا ابد زندانی کردند، امام رضا(ع) را به ظلم تبعید کردند. امام جواد(ع) را در جوانی با نفوذ در خانه حضرت(ع) به شهادت رساندند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج خاطرنشان کرد: تا دوران غیبت امام زمان(عج) فرا رسید، قرن‌ها گذشت، علما آمدند و رفتند، اما  دشمنان اسلام نگذاشتند اسلام استقرار یابد. هر دوره‌ای که عالمی، سلحشوری، ایثارگری خواست از سلام بگوید، او را تبعید کردند، زندانی کردند، تحقیر کردند، بی‌‌مهری کردند و دوران گذشت و گذشت تا به امام راحل (ره) رسید و خداوند خواست تا با رهبری ایشان و پا در رکابی شما مردم، انقلاب اسلامی شکل بگیرد، تا جایی که فرمودند: این مردم از کردم دوران رسول‌الله بالاترند.

غیب‌پرور با بیان اینکه شما مردم، امام را نصرت کردید و این باعث شد اسلام پس از قرن‌ها مجددا شکفت، عنوان کرد: آیا دشمن اینجا نبود؟ آیا یزدیان فقط مربوط به دوران سیدالشهدا بودند؟ حرمله‌ها، یزیدیان، بوسفیان و یهودیان آمدند، آزار کردند، توطئه کردند، فتنه کردند و روز به روز بر این دشمنی‌ها افزوده شد.

فرمانده بسیج مستضعفین خطاب به برخی‌ها که به‌خاطر چند رای، در برابر شعار “مرگ بر اسراییل” حک شده بر روی موشک‌های جمهوری اسلامی، موضع می‌گیرند، تصریح کرد: ما نه تنها روی موشک‌هایمان نوشته‌ایم “مرگ بر اسراییل”، بلکه بر روی فشنگ‌هایمان هم می‌نویسیم “مرگ بر اسراییل”. بر روی تجهیزاتمان می‌نویسیم “مرگ بر اسراییل”.

غیب‌پرور با تاکید بر اینکه امروز “مرگ بر اسراییل” یک حرف راهبردی است، اذعان کرد: تمام مسلمانان عالم و همه آزادگان عالم، مفتخرند که ایران نیز، سینه به سینه اسراییل قرار گرفته است. چرا برخی‌ها این امر را برای چند رای، زیر سوال می‌برند؟

وی با بیان اینکه اسراییل، قابل معامله نیست و کسی در این عرصه وارد نشود، گفت: آیا ما شک داریم که فتنه سوریه زیر نظر رژیم اشغالگر قدس است؟ جنایت‌های فلسطین مظلوم، حکام ستمگر منطقه سرچشمه‌اش، تلاویو و حیفاست. یهود توطئه کرد قتل پیامبر را و این همان یهود است و کماکان هستند.

رئیس سازمان بسیج کشور متذکر شد: یهودیان در این دوران نیز آمدند، در جنگ هشت ساله علی‌رغم به شهادت رساندن ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در همین مازندران، و آن همه جانباز و ایثارگر، زورشان نرسید، لابی کردند، توطئه کردند تا مردم حتی یک نفس راحت نکشند.

غیب‌پرور ادامه داد: شیطنت‌های فرهنگی و هجمه‌های فضای مجازی، مسائل اقتصادی و اعتقادی ما را مورد هدف قرار دادند، میلیاردها هزینه کردند تا اعتقادات ما را بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام به بهانه حکومت بشار اسد به سوریه تعرض کردند و با نام اسلام، قرآن و پیامبر به میدان آمدند، تاکید کرد: گروه‌های تکفیری همان حرمله‌های زمان سیدالشهدا هستند. حرمله‌ای که با یک تیر علی‌اصغر(ع) را به شهادت رساند، با یک تیر، مشک ابوالفضل(ع) را درید و با یک تیر، قلب سیدالشهدا را شکافت، مورد لعن ابدی است، ما چگونه می‌توانیم از تکفیری‌ها، عبور کنیم؟

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با بیان اینکه هدف دشمنان، سوریه و جغرافیای عراق نبود، بلکه آن‌ها خواستند به‌نام پیامبر، اسلام را ریشه‌کن کنند، اما نتوانستند، اظهار کرد: دلیل ناتوانی دشمنان اسلام را از شهدای حرم بپرسید، رمز و راز شکست صهیونیست و تکفیری‌ها را در شجاعت جوانان برومند کشور و شهدای افغانی جستجو کنید.

غیب‌پرور تاکید کرد: چقدر فاصله است میان اعتقادات یک نسل ولایت‌مدار و نسلی جاهل؟ فرزندان شهید بیانیه می‌خوانند، رجز می‌خوانند و این است انقلاب ما. آیا امام زمان (عج) به این‌ها مباهات نمی‌کند؟

وی با بیان اینکه مردم، ما به شهدا چقدر بدهکاریم؟ آیا می‌شود آن‌را به رقم و اعداد محاسبه کرد؟، تصریح کرد: اگر قرار ما با شهدا پاسداری از خونشان باشد، پاسداری از انقلاب باشد، تنها یک راه می‌ماند و آن اینکه کلام سیدعلی خامنه‌ای را آویزه گوشمان کنیم. راه شهدا یعنی راه ولایت، یعنی تابعیت از رهبری و مرجعیت، راه شهدا یعنی پاسداری از خون شهدا و اسلام و انقلاب، گوش به فرمان باشیم.

فرمانده بسیج مستضعفین اضافه کرد: راه تداوم انقلاب این است که ما انقلابی باشیم، حفظ تداوم حیات انقلاب در صحنه بودن ماست و ما انقلابمان را با کسی معامله نمی‌کنیم.

غیب‌پرور در پایان با بیان اینکه ما تا جان داریم از انقلاب و رهبرمان دفاع می‌کنیم، اذعان کرد: ما پای رهبرمان و راه شهیدانمان می‌ایستیم، ما مقابل آمریکایی‌ها می‌ایستیم، برخی‌ها خوش‌خیالی نکنند که ما تا پای جان هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا