مادر ستار بهشتی: صبا آذرپیک مزاحم ما می شد

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز، سایت متعلق به یکی از سران فتنه اخیرا در مطلبی به نقل از مادر ستار بهشتی نوشته است: 

” اخیراً مطلع شدم که برخی از سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی ، مطالب خلاف واقعی را با انتساب به  ستار بهشتی – فرزند مرحومم – منتشر کرده‌اند که لازم دیدم برای جلوگیری از فریب اذهان عمومی آن را با مردم عزیزم در میان بگذارم.
 
در این اخبار ، یکی از دستگیر شدگان روزهای اخیر را « فعال در زمینه اطلاع رسانی و پیگیری پرونده فرزند جان‌ باخته ام » معرفی کرده‌اند که نه‌ تنها با واقعیت موجود هیچ تناسبی ندارد ، بلکه پس از مراسم چهلم فرزندم ، از فرد یاد شده درخواست کردیم برای ما مزاحمت ایجاد نکرده و در آینده نیز در منزل ما تردد نکند .
 
وی همچنین گفته است: ذکر دلایل این درخواست هم در این نوشته کوتاه نمی‌گنجد و فعلاً هم قصد بازگویی آن مسائل تلخ را ندارم ، اما بدانید و آگاه باشید ، آنچه که در پشت پرده اتفاق افتاد با آنچه که به آن تظاهر شد ، تفاوت‌های آشکاری دارد…
 
نکته ای که مرا بر آن داشت تا این مطلب کوتاه را بازگو کنم ، سوء استفاده جریاناتی خاص از نام فرزندم برای مقاصد خبری و اطلاع رسانی خویش است و امید دارم با این توضیح ، اهداف بعدی این پروژه  ناکام بماند.
 
وی در ادامه گفته است: “از فرزندان عزیزم در رسانه‌های مختلف خاضعانه تقاضا می‌کنم ، نسبت به انتشار مطالب منتسب به خانواده ستار بهشتی ، دقت بیشتری را داشته باشند.
گفته می شود خبرنگار بازداشتی با ایجاد مزاحمت و اصرار های پی در پی از خانواده ستار بهشتی اطلاعاتی را می گرفته و این اخبار و اطلاعات را با تغییرات گسترده به رسانه های معاند جهت بهره برداری می داده است. 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا