برای دومین سال پیاپی

فوتبالی های فریدونکنار بر سر و سینه زدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، این مراسم  که در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد حجت الاسلام حاج سید محمود جلالی امام جمعه فریدونکنار، سردار ولی الله نانواکناری، رئیس اداره ورزش جوانان فریدونکنار فرشید قدیمی، مرتضی عرب نژاد ستاره سالهای نه چندان دور تیم فوتبال نساجی مازندران، پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان و داوران فریدونکناری در این مراسم حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم مداح اهل بیت سید رضا حسینی با سرودن اشعار و مدیحه سرایی فضایی معنوی بر سالن حاکم کرد.

حجت الاسلام سید محمود جلالی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه نماز از ارکان اساسی دین ما و از پایه های اسلام است خواستار اقامه نماز در اولین فرصت و به صورت جماعت از سوی ورزشکاران و تمامی افراد جامعه شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وفاداری اصحاب امام حسین (ع) در روز عاشورا، اظهار داشت: باید به آرمان های امام و ولایت وفادار باشیم و دفاع از ولایت و امام بر مسلمانان لازم و واجب است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه زیباترین تجلی ایثار در روز عاشورا مشاهده می شود، خاطرنشان کرد: اگر امروز در میادین ورزشی با آسودگی خاطر به فعالیت می پردازید بخش عمده ای از آنرا مرهون فداکاری و خدمات شهدا و انقلاب هستید.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت در امور ورزشی مرهون انقلاب است، تصریح کرد: یک ورزشکار در مسابقات بین المللی باید یک سیاست مدار با بصیرت و ولایت مدار باشد.

جلالی با بیان اینکه کدام رهبر دنیا همانند رهبر ایران با درایت است، اظهار داشت: همانطور که تاریخ عمر سعد و شمر را به خاطر قدرناشناسی از امام حسین (ع) توبیخ می کند، آیندگان نیز افراد امروزی را به دلیل قدر نداشتن از رهبری ملامت می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا