رئیس کتابخانه های عمومی فریدونکنار

فضای فیزیکی برای مطالعه کتاب مناسب نیست

 

به گزارش پایگاه خبری بصیر، سید قاسم مهدی نیا در حاشیه همایش تجلیل از خادمان عرصه کتاب و کتابخوانی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما، اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب این همایش را برای پاسداشت و گرامیداشت این عزیزان برپا کردیم و امیدواریم مورد توجه این دوستان قرار گرفته باشد.

وی از جذب خیرین در این زمینه به عنوان مهمترین هدف خود در آینده خبر داد و تصریح کرد: در بحث فضای فیزیکی برای مطالعه کتاب بسیار مشکل داریم و امیدواریم با ورود خیرین بزرگوار این نقیصه برطرف گردد.

مهدی نیا از غبار روبی مزار مطهر شهیدان در ابتدای هفته بسیج از سوی این اداره خبر داد و خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه و تجلیل از بسیجیان کتابخانه در ادامه این هفته برگزار خواهد شد.

رئیس کتابخانه های عمومی فریدونکنار با بیان اینکه در کتابخانه کتاب به انازه کافی برای مطالعه داریم اما فضای فیزیکی نامناسب موجب آزردگی ما است و مشکل اساسی ماست.

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب در سالن مطالعه کتابخانه خاتم الانبیا این شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که به مدت ۱۵ روز به طول انجامید ۳ هزار نسخه کتاب با تخفیف ۳۰ درصدی در اختیار درخواست کنندگان قرار گرفت.

مهدی نیا خواستار ورود بیشتر خانواده ها و آموزش و پرورش در بحث کتاب و کتابخانه شد و عنوان داشت: دانش آموزان باید غیر از کتب درسی مطالعه آزاد نیز داشته باشند تا با افزایش اطلاعات خود برای پیشرفت در زندگی بتوانند از آن بهره ببرند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا