رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی فریدونکنار:

شهرداری فریدونکنار با اتحادیه‌های صنفی همکاری نمی‌کند

بصیر، سیدمحمد نیکپور در گردهمایی سالانه اتحادیه مصالح ساختمانی شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه تمامی اعضای این اتحادیه دارای پروانه هستند، اظهار کرد: اتحادیه و اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت با ارزان فروشی نمی‌تواند مقابله کند.
وی با بیان اینکه شهرداری با اتحادیه‌های صنفی همکاری نمی‌کند، تصریح کرد: برخی از فروشندگان نیز در حال کلاهبرداری، ارزان فروشی و یا نیازمند به پول هستند که باید این سه مورد را با هم متفاوت قائل شویم.
در ادامه این گردهمایی سیدهادی میرانی کناری عضو شورای شهر فریدونکنار اظهار کرد: ۵۸ عضو اتحادیه در فریدونکنار وجود دارند که فعالیت آن‌ها بسیار خوب است.
وی خاطرنشان کرد: هیئت مدیره و رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی فعال هستند و البته دو فعال غیرقانونی در این اتحادیه وجود دارد.
عضو اتاق اصناف فریدونکنار تصریح کرد: به نسبت جمعیت اتحادیه‌ها ۴ هزار واحد صنفی در شهرستان فریدونکنار داریم که حدود ۴۰۰ مغازه بدون پروانه در حال کسب هستند.
میرانی با اشاره به اینکه نسبت رسیدگی و پروانه‌دار کردن اعضا در این اتحادیه بسیار خوب است، افزود: تمدید پروانه آسان شده است و فقط به اسعتلام دارایی نیاز دارد و اگر تمدید پروانه انجام نشود کد پروانه در سایت اصناف کشور قرمز می‌شود و فعال غیرقانونی محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا