فعال رسانه ای در گفتگو با بصیر

رفتار غیر منطقی اسرائیل ناشی از شکست در مذاکرات است

به گزارش بصیر، ابوالقاسم فرجی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به رضایت رهبری  از تیم مذاکره کننده نشان از آن دارد که این تیم در مذاکرات به موفقیت دست پیدا کرده است و این امتیازات بدست آمده تنها  به واسطه تلاش در این دولت بدست نیامده است بلکه شروع آن در دولت دهم به صورت غیر رسمی زده شد و با حمایت های رهبری قطعا تیم مذاکره کننده تمام خطوط را رعایت کرده است.

وی تصریح کرد: این پیروزی و عزت کسب شده برای نظام بدست آمد و برای رسیدن به صحت این تفاهم نامه نیاز به ۶ ماه زمان تعیین شده است و باید ببینیم که غرب به این تفاهم نامه پایبند می ماند یا خیر.

فرجی با بیان اینکه این تیم بر حق مسلم ایران که بهره بردن از غنی سازی هسته ای در خاک ایران به صورت مشروع است پافشاری نموده، یادآور شد: تناقض های موجود در بیانات ظریف و کری حاکی از آن است که آمریکا به زعم خود کشور بزرگی است و باید پاسخگوی ملت و متحدین خود باشند و به دنبال توجیه عملکرد خود می باشد.

·         آنچه امروز به آن رسیدیم ماحصل یک روند اصولی از گذشته است

این فعال رسانه ای با تاکید بر اینکه همینکه آنها مجبور به قبول غنی سازی هسته ای در خاک ایران از سوی دانشمندان هسته ای کشور شدند یک پیروزی بزرگ محسوب می شود، خاطرنشان کرد: در این گروه چند تیم در پشت صحنه یعنی از اسرائیل دستور می گیرند و اگر ما بتوانیم بین آنها فاصله ای ایجاد نمائیم خود یک پیروزی بزرگ محسوب می شود.

فرجی با غیرفابل اعتماد دانستن کشورهای آمریکا، روسیه و چین اظهار داشت: این کشورها دست دوستی به سوی ما دراز کرده اند اما آنها به فکر امتیازگیری به سود خود هستند و اگر منافع آنها در خطر بیافتد قطعا به ما پشت خواهند کرد.

وی افزود: به نظر من این توافقات تمام آن چیزی نیست که در مذاکره به آن رسیده اند بلکه ضمیمه های نیز وجود دارد که به مرور زمان مشخص خواهد شد.

فرجی با تاکید بر اینکه رسیدن به این توافقات مربوط به این دولت نیست و به گذشته برمی گردد، عنوان داشت: این تیم جدید و آقای ظریف یک پشتوانه قوی چون مقام معظم رهبری داشت و این موجب شد که این تیم مذاکره کننده با دلگرمی وارد این میدان شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا