ابراهیمیان در یادواره شهدای دهستان کاردگرمحله

هیچکس بر گردن شهدا حقی ندارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، یادواره ۱۲ شهید دهستان کاردگرمحله بخش دهفری با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان و حضور پرشور بسیجیان ولایی این خطه برگزار شد.

DSCN3550

در این مراسم حجت الاسلام ابراهیمیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه های شمال کشور ضمن تشریح زیربنای تفکر شهید و شهادت از دیدگاه قرآن، اظهار داشت: بارزترین تفاوت میان حیات دنیوی و اخروی محدود بودن این دنیا نسبت به آخرت است.

وی تصریح کرد: آنچه که از جانب خداوند بر ما می رسد زیباست و آن دلی که با الا به ذکر الله تطمئن القلوب آرام می گیرد دل آرام است.

DSCN3548

رئیس دانشگاه آزاد بابل با بیان اینکه انسان افزون طلب است و دنیا نمی تواند آنرا آرام کند، خاطرنشان کرد: هر مقدار که درجه امتحان از سوی خداوند سخت تر باشد درجاتی که از خداوند دریافت می کند بالاتر است.

وی افزود: آزمایش هایی که از سوی خداوند در مورد شهدا صورت پذیرفت از سخت ترین آزمون هاست لذا درجاتی که خداوند به شهدای راه حقیقت عنایت کرد برترین و بالاترین درجات است.

ابراهیمیان با بیان اینکه هیچکس حقی بر گردن شهدا ندارد، گفت: این شهدا هستند که بر گردن همه ما حق دارند و موجب تزریق خون بر پیکره بی جان و سرد جامعه می گردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا