نوروزی: قدرت‌های دنیا به قهرمانان خود جوایز میلیاردی می‌دهند

امید نوروزی با اشاره به غیبتش در مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: هیچ مشکلی با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی نداشتم و ندارم و اگر قرار باشد کشتی بگیرم براساس قانون عمل می کنم.

وی افزود: اگر دوبنده تیم ملی را بخواهم باید در انتخابی روی تشک بروم و با مدعیان وزن ٦٦ کیلوگرم مبارزه می کنم. اگر روزی قصد کشتی گرفتن داشتم می آیم و با اقتدار همه را شکست می دهم.

قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک خاطرنشان کرد: جهت اطلاع آنهایی که زود قضاوت می کنند باید بگویم اگر روس ها و آمریکایی ها و دیگر قدرت های دنیا مسابقه انتخابی می گذارند در کنارش جوایز میلیاردی و مسکن و امکانات لازم را به قهرمانان خود می دهند اما در ایران باید هم طبق قانون عمل کنید و اگر مصدوم شوید و آسیب ببینید یا مشکلی ایجاد شود با آینده مبهم و شرایط دشوار روبه‌رو می شوید.

نوروزی ادامه داد: سال ها از جوانی خودم زدم و زحمت و تلاش انجام دادم تا مردم ایران شاد شوند و خوشی برای دقایق یا ساعاتی به خانه ها بیاید. اکنون بحث کشتی گرفتن من مهم نیست و نفرات خوبی داریم و هرکسی لایق تر باشد روی تشک می رود، بحث من بی احترامی و بی توجهی آزاردهنده به قهرمانانی است که از همه چیز خود زده اند.

فرنگی کار وزن ٦٦ کیلوگرم کشورمان عنوان کرد: اینکه جایگاه یک قهرمان که حتی شاید در آسیا پرچم ایران را بالا برده باشد و باعث غرور ملی شود، حفظ نشود خوب نیست و کاش این موارد نیز رعایت شود تا سایر جوانان برای حضور در میادین ورزشی رغبت داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا