سردار نقدی در مراسم همایش بسیج و رسانه

رابطه با آمریکا چالش‌های اقتصادی را رفع نمی‌کند

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در اختتامیه همایش بسیج و رسانه که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا علیه ملت ایران صدها جنایت مختلف انجام داده و نباید بعضی‌ها با یک پیام تبریک نوروز به زبان فارسی دهانشان آب بیفتد چرا که خوی آمریکا استکباری است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید از روشنگری حضرت زینب(س) بعد از حادثه عاشورا درس بگیرند، افزود: به نظر من تولد حضرت زینب(س) باید به جای روز پرستار، روز خبرنگار باشد چون سنخیت بیشتری دارد.

نقدی با اشاره به اینکه باید به برنامه‌های دشمن توجه کنیم، بیان داشت: امروز آمریکا که از هر انگشتش شرارت می‌بارد و مرکز تمام تروریست‌ها بزرگ جهان است خودش را ضد تروریست می‌نامد و در زمینه حقوق بشر دارای بارزترین پرونده‌های ضد حقوق بشر است، خودش را توسط رسانه‌ها مهد حقوق بشر معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: امروز آمریکا در بحث آزادی بیان نیز با توجه به اینکه هزاران شبکه ماهواره‌ای دارد یک شبکه ما را بر نمی‌تابد و حتی مردم این کشور نیز در انتخابات تاثیری ندارند و همان یک درصد قدرتمند افراد را مشخص می‌کنند.

نقدی با بیان اینکه مسئله ما با آمریکا بحث اعتماد‌سازی نیست بلکه ماهیت است، اضافه کرد: آمریکا علیه ملت ایران صدها جنایت مختلف را انجام داده و نباید بعضی‌ها با یک پیام تبریک نوروز به زبان فارسی دهانشان آب بیفتد زیرا خوی آمریکا استکباری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نمی‌توان با دو لبخند و مذاکره به آمریکا اعتماد کرد و امام نیز در این زمینه می‌فرماید که ما تا آخر ایستاده‌ایم و تا آخر با آمریکا ارتباط برقرار نخواهیم کرد و در بیانی دیگر نیز می‌فرماید که حتی اگر رژیم صهیونیستی و آمریکا لا اله الا الله هم بگویند باز هم نباید به آنها اعتماد کرد.

وی ابراز داشت: ما امروز با این همه توانمندی که قابل مقایسه با اول انقلاب نیست باید بسیار راحت‌تر جلوی آمریکا ایستادگی کنیم و باید در برابر رسانه‌های دشمن که امکانات گسترده‌ای نیز دارند، منسجم و با قدرت ایستادگی کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص رابطه با آمریکا نیز ادامه داد: امروز مشکلات اقتصادی ما با رابطه با آمریکا حل نخواهد شد زیرا اولین مشکل اقتصادی ما وابستگی به نفت است و البته این را غربی‌ها بدانند که اگر بحث تحریم‌ها با دیپلماسی حل نشود ما خودمان آن را حل خواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج و رسانه یک رسالت دارند، متذکر شد: امروز رسانه‌ها باید برای آگاهی مردم تلاش کنند و بسیج از این آگاهی مردم استفاده کند و در حال حاضر رسالت هردو باید یکپارچگی مردم باشد و چهره واقعی دشمن را برای مردم پرده‌برداری کنند.

نقدی در پایان اذعان داشت: امروز آمریکا با ایجاد تفرقه‌ بین مسلمانان به دنبال آن است که وحدت بین مسلمانان از بین برود که این توطئه تا به امروز در ایران خنثی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا