13 انتصاب درکمتر از سه ماه از حضور استاندار مازندران

همه کلیداران دولت تدبیر در استان مازندران تا امروز

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، ربیع فلاح‌جلودار که بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در مازندران حضور یافت چند روز پس از شروع فعالیتش در استانداری مازندران به طور همزمان معاون سیاسی و امنیتی و معاون برنامه‌ریزی‌اش را تغییر داد.

وی در انتصاب‌های اولیه خویش علیرضا یونسی را به عنوان معاون سیاسی به جای هادی ابراهیمی و احسانی را به جای ولی‌الله فرزانه در مازندران به کارگیری کرد.

مدتی پس از تغییر این دو معاون زمزمه‌های درباره تغییر معاون عمرانی استانداری مازندران به گوش می‌رسید ولی این زمزمه‌ها قوت چندانی نداشت تا اینکه ربیع فلاح علی نبیان را که حضور مجددش نیز در مازندران برای برخی سیاسیون غیرمنتظره بود را به عنوان معاون عمرانی استانداری مازندران معرفی کرد.

دیگر تغییرات ربیع فلاح جلودار در مازندران انتصاب قاسمی طوسی به عنوان سرپرست فرمانداری گلوگاه و انتخاب معصومی به عنوان فرماندار کلاردشت بود.

استاندار مازندران همین‌طور حسین‌جو را به عنوان فرماندار عباس‌آباد نیز منصوب کرد.

تغییر مدیرکل حوزه استانداری مازندران و انتخاب قلی‌پور به عنوان مدیر این حوزه و نیز تغییر مدیرکل امور بانوان از دیگر اقدامات انتصابی استانداری مازندران بوده است.

وی در ادامه ایرج ولی‌پور را به عنوان مدیرکل دفتر امور برنامه‌ریزی‌ استان معرفی کرد.

ربیع فلاح جلودار احمدی را به سمت مدیرکل هماهنگی و امور اقتصادی مازندران به کار‌گیری کرد که احمدی در دوره تصدی‌گری طاهایی به عنوان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی استانداری مازندران فعالیت می‌کرد.

وی در ادامه مظفری را که مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد ساری بود را به سمت مدیرکل امور روابط و بین‌المللی استانداری مازندران گماشت و نیز از حسن حسین‌نژاد را در حوزه سیاسی و انتخاباتی مازندران به کار گیری کرد.

فلاح حوزه مدیرکل دفتر امور اجتماعی مازندران را به علی شادمان سپرد و از رضا عنایتی در مدیر کلی امنیتی انتظامی استانداری مازندران به کارگیری کرد.

استاندار مازندران در ادامه تغییرات در حوزه معاونت‌ها از خیران‌پور در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی به کارگیری کرد.

باید دید که آیا ربیع‌فلاح که امروز اعلام کرده است که اگر نتواند در مازندران تغییرات جدی ایجاد کند با پای خودش مازندران را ترک می‌کند تغییرات دیگری را در دستور کار خویش قرار می‌دهد یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا