جانشین فرماندهی دریابانی مازندران خبر داد

دستگيري ۱۷ تبعه بيگانه غيرمجاز با هوشیاری دریابانان مازندرانی

بصیر، نعمت‌الله آزادی جانشین فرماندهی دریابانی استان مازندران در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: طی اخبار واصله از منابع و مخبرین مبنی بر حضور و فعالیت غیر مجاز تعدادی از اتباع بیگانه در حوزه استحفاظی، دستگیری آن‌ها در دستور کار دریابانان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی اطلاعاتی و میدانی و استقرار چند تیم عملیاتی مشخص شد اتباع بیگانه بدون مدارک هویتی و به صورت غیر مجاز داخل کشور شده‌اند.

جانشین فرماندهی دریابانی مازندران تصریح کرد: پس از تثبیت وضعیت اتباع بیگانه و شناسائی هویت آن‌ها دستگیری تمامی این افراد که در شهرستان ساری به طور پراکنده مستقر بوده و ظاهرا به عنوان افراد جویای کار در ساختمان‌های نیمه کاره فعالیت می‌کردند در دستور کار دریابانان قرار گرفت.

آزادی ادامه داد: پس از شناسایی تعداد زیادی از این اتباع بیگانه و محل تجمع شبانه آن‌ها در منطقه فرح آیاد ساری، با اخذ مجوز قضایی دستگیری اتباع بیگانه به مرحله اجرا درآمد.

وی یادآور شد: با هماهنگی انجام گرفته و با اعزام چند اکیپ از مرزبانان و  دریابانان پایگاه امیرآباد به منطقه فرح آباد، در اقدامی هوشیارانه، ضربتی و غافلگیرانه  و به صورت همزمان تعداد ۱۷ نفر از اتباع بیگانه در یک عملیات فنی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی دریابانی مازندران با اشاره به تبعات ورود افراد و اتباع بیگانه در داخل کشور اظهار کرد: نداشتن مدارك هويتي در کشور، افزايش وقوع انواع جرايم، بيكاري، تزریق فرهنگ بیگانه در کشور، انتقال بيماري و بروز معضلات فرهنگي و اجتماعي از جمله تبعات حضور اتباع بیگانه در کشور است.

آزادی در پایان گفت: مقابله با ورود غير مجاز و کنترل اتباع بيگانه در مرزهای کشور در دستور کار مرزبانان و دریابانان است و این سربازان گمنام همواره در راه دفاع از کشور و در سالم سازي فضاي امنیتی، فرهنگي و اقتصادي جامعه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا