رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار خبر داد:

تشکیل ۴ هسته فرهنگی جوان در فریدونکنار

بصیر، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم نژاد در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: نخستین جلسه رابطان هسته‌های فرهنگی جوان اداره تبليغات اسلامي فريدونكنار در این اداره برگزار شد.
وی تصریح کرد: جمعی از جوانان در قالب هسته‌های فرهنگی جوان در اختیار این اداره هستند که وظیفه داریم با برنامه‌ریزی صحیح آنها را با شئونات اسلامی آشنا کنیم.
رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار با بیان اینکه امسال ۴ هسته فرهنگی شامل برادران و خواهران داریم، خاطرنشان کرد: از تاریخ ۱۲ تیر امسال جلسات هسته فرهنگی آغاز و به مدت ۸ هفته ادامه دارد.
ابراهیم‌نژاد در ادامه به برگزاری جلسه ماهانه روحانیون مستقر در این شهرستان اشاره اظهار کرد: جلسه ماهانه روحانیون مستقر فریدونکنار به همت اداره تبلیغات اسلامی در این اداره برگزار شد.
وی تصریح کرد: برپایی سه وقت نماز جماعت از سوی روحانیون مستقر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید جلسات طرح اوقات فراغت در محلات نیز با توجه به پیش رو بودن فصل تابستان پیگیری و مدیریت شود.
رئیس اداره تبلیغات فریدونکنار همچنین به برگزاری دومین جلسه ماهانه مدیران مؤسسه‌ها و خانه‌های قرآن فریدونکنار در سال ۹۵، اشاره کرد و گفت: در دهه مهدویت باید تمامی مجموعه‌های مذهبی و قرآنی برنامه های مناسبی را برگزار کنند.
ابراهیم‌نژاد افزود: دریافت کارنامه پیش دبستانی، اهدای مجوز جدید خانه قرآن روستای سوته، برگزاری جلسه مربیان طرح مصباح الهدی، برگزاری جشن ولادت امام زمان (عج) در مؤسسه‌ها و ارائه گزارش به اداره، برگزاری مسابقه کتابخوانی مهر، برگزاری مسابقه مقاله نویسی و برنامه‌ریزی برای مراسم و محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان از برنامه هایی است که مدیران باید در دستور کار خود قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا