برانکو برترین مربی سال ایران شد

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سرخپوشان که در فصل گذشته با ثبت آمار و رکوردهای جالب توجه در نهایت توانست این تیم را بعد از ۹ سال به عنوان قهرمانی لیگ برتر برساند، در انتخاب برترین‌های سال عنوان مربی برتر فصل را به خود اختصاص داد.

برانکو ایوانکوویچ که در این بخش علیرضا منصوریان  و علی دایی را به عنوان رقیب خود می‌دید در نهایت توانست بعد از کسب عنوان قهرمانی در فصل گذشته و صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا، این عنوان را نیز به خود اختصاص دهد.

برانکو بعد از دریافت جایزه اش گفت: من چون مربی هستم میخواهم ۴۰ دقیقه صحبت کنم؟ او البته این را به شوخی گفت و در نهایت کاغذی که از آن به عنوان نطق خود برای این مراسم یاد کرده بود پاره کرد و صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: خیلی خوشحالم بابت این جایزه و طبیعی است هیچ جایزه ای را نمی توانید کسب کنید اگر بازیکنان خوبی نداشته باشید و اگر کادرفنی خوبی نداشته باشید و مدیریت باکفایتی که در راس آن دکتر طاهری هستند. تشکر می‌کنم از همه چون این جایزه جمعی است برای ما و این جایزه مسوولیت بزرگی پیش روی ما قرار خواهد داد و تبریک می‌گویم به تمامی دریافت کنندگان این جایزه و همینطور کاندیداهای دیگر مثل آقایان دایی و منصوریان. یک بار دیگر تشکر می‌کنم از همه و کادرفنی و بازیکنان که استحقاق این جایزه را داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا