نامه سرگشاده مرکز فعالان فضای مجازی استان به دکتر فلاح

آقای استاندار! کسی را به مشاورت خود برگزین که یار خاطر باشد نه بار شاطر

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، متن کامل نامه سرگشاده مرکز فعالان فضای مجازی استان مازندران به استاندار مازندران که به دفتر بلاغ ارسال گردید در ذیل آمده است:

استاندار محترم مازندران جناب آقای دکتر ربیع فلاح جلودار

سلام علیکم

ریاست محترم جمهور با هزار امید و تدبیر جنابعالی را به عنوان بالاترین مدیر اجرایی استان منصوب کردند که این نشان از ذکاوت و هوشمندی رئیس جمهور و حساسیت و اهمیت این نقطه از کشور پهناور اسلامی بوده است و از روزی که قدم به کرسی استانداری گذاشته اید شاهد تلاشی شبانه روزی حضرتعالی و مدیران تان هستیم که جای شکر و قدردانی دارد.

قطعا وارد حاشیه شدن مدیران را بر نمی تابید آن هم در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی که تمامی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی همه توان را برای نابودی  ما کمر همت بستند و مردم دلاور و خستگی ناپذیر و ولایت مدار و مظلوم مازندران با قدرت هرچه تمام تر در نهایت تحمل مشکلات و ناملایمات پای انقلابشان ایستادند می طلبد شخصی فهیم و با نزاکت و همطراز با ادبیات مقاومت این مردم را برای مشورت گرفتن فرهنگی انتخاب کنید تا دراعتلای فرهنگ و ادب و رسوم شان بکوشد.

استاندار محترم؛جایی که مولا علی علیه السلام به استاندارانش سفارش میکند که نوک قلم بیت المال را نازک بتراشند تا بیت المال رعایت شود.

حال اینگونه قلم زدن وقیحانه و هتاکی در ادبیات سیاسی و دل مشغول نمودن اهالی فرهنگ و هنر و نویسندگی و… از کیسه بیت المال چه توجیهی می تواند داشته باشد؟ آن هم کسی که داعیه صدارت بر کرسی بالاترین دستگاه فرهنگی استان را دارد.

استاندار مردم شریف مازندران؛ کسی را طرف مشورت فرهنگی قرار بده که حداقل شایستگی های نویسندگی و احترام به قلم

 و گویندگی را داشته باشد تا سعه صدر در مقابل منتقدین به عنوان نماینده تام الاختیار شما سخن بگوید و بر اساس تعالیم دینی

 و آموزه های قرآنی شایسته اهل مشورت باشد و قول سعدی یار خاطر باشد نه بار شاطر.

کوتاه سخن آنکه: «صلاح مملکت خویش خسروان دانند».ما آنچه شرط بلاغ بود گفتیم و انشاا… که ملول نشده باشید.

کلام آخر: انشاا.. و باید بپرهیزیم از گسترش این ادبیات … که روزی دامان همه مان را خواهد گرفت که آن روز از کسی کاری ساخته نیست.

سرچشمه باید گرفتن به بیل                   چو پر شد نشاید گذشتن به پیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا