روایتی از یک روز برفی در فریدونکنار/ وضعیت شهر عادی است

به گزارش بصیرنیوز، پس از انتظار فراوان برای بارش باران و موج سرما که انگار امسال قصد نداشت وارد مازندران شود و کشاورزان را نگران کرده بود اما بالاخره بارش‌ها اینبار به صورت برف تمام مازندران را فراگرفت.

بارش برف که در برخی از شهرها زیاد و در برخی از نقاط دیگر کمتر بود در فریدونکنار هم مشاهده شد تا موجی از خوشحالی را میان شهروندان و روستائیان این شهرستان ایجاد کند.

اما وقتی برف شروع به باریدن می‌کند این نگرانی وجود دارد که شهر با افت فشار گاز، قطع برق و تعطیلی مدارس و دیگر مشکلات رو به رو شود و به همین سبب وضعیت شهر را از برخی از مسئولان فریدونکنار جویا شدیم.

تعطیلی مدارس مقاطع ابتدایی در فریدونکنار

سیدعظیم اسماعیل‌زاده رئیس اداره آموزش و پرورش فریدونکنار در گفت‌وگوی تلفنی با بصیرنیوز اظهار کرد: مدارس ابتدایی در این شهرستان امروز دوشنبه ۹ بهمن ماه ۹۶ به علت برودت هوا و یخبندان تعطیل اعلام شد

وی خاطرنشان کرد: در پی بارش برف و برودت هوا و یخبندان، تمامی مدارس ابتدایی فريدونکنار در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

مسدود شدن دودکش‌ها، نگرانی اصلی اداره گاز

علی ابراهیمی رئیس اداره گاز فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به اینکه مشکل افت فشار گاز در این شهرستان وجود ندارد، اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات لازم قبلی، مشکلی در برقراری مستمر و ایمن گاز وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: نگرانی اداره گاز فریدونکنار از گرفتگی و مسدودشدن دودکش‌های منازل هنگام بارش برف است و لازم است تا شهروندان به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند و مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

وضعیت فریدونکنار عادی است

ذبیح‌الله اسدی دبیر مدیریت بحران فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان عادی است، اظهار کرد: تمامی نیروهای خدماتی آماده‌باش هستند و با جلسه مدیریت بحران شهرستان وضعیت فریدونکنار عادی گزارش شده است.

به گزارش بصیرنیوز، در حال حاضر از شدت بارش برف در فریدونکنار کم شده است و سرمای هوا بیشتر شده است که نیاز است مسئولان و شهروندان اقدامات لازم را برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار را مدنظر داشته باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا