فرمانده سپاه فریدونکنار:

ائمه جماعات و هیات امنا باید از پایگاه‌های بسیج حمایت کنند

بصیر، خیرالله باقرزاده در گردهمایی مشترک ائمه جماعات، هیات امنا و فرمانده‌هان پایگاه‌های فریدونکنار اظهار کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی شناسایی چالش‌ها و برطرف کردن مشکلات مساجد است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به درپیش بودن ماه محرم باید از این ظرفیت برای جذب هرچه بیشتر جوانان در مساجد و تکایا استفاده شود.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه ایجاد پایگاه بسیج نیاز هر مسجد است و ائمه جماعت نقش محوری در مساجد را ایفا می‌کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان ترفندهای زیادی برای ایجاد تنش در مساجد را دارند و این توطئه باید از سوی مراکز فرهنگی خنثی شود.

باقرزاده افزود:  با توجه به اینکه رویکرد پایگاه بسیج، مسجد محور است باید ظرفیت‌سازی در مساجد از سوی پایگاه انجام شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر سپاه ناحیه فریدونکنار برنامه‌های مختلفی با رویکرد متفاوت در حال اجرا دارد تا بهترین برنامه شناسایی شود و بر روی آن تمرکز شود.

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: در برخی از مساجد کشور برنامه ریزی و منابع درآمدی از سوی هیات امنا انجام می‌شود و کار اجرایی بر عهده بسیج است که این یک امر بسیار مطلوب است.

باقرزاده تصریح کرد: ائمه جماعات و هیات امنا باید همراه پایگاه بسیج باشند و حمایت‌های لازم را از این نهاد مقدس بعمل آورند تا در تمام مساجد پیوست فرهنگی وجود داشته باشد و البته این امر باید از سوی بسیج ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها برکت جامعه ما مساجد است و ائمه جماعات، هیات امنا و فرمانده پایگاه باید این مهم را قدر بدانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا