اولتیماتوم نبیان به اداره کل راه و شهرسازی

ساختمان فرمانداری فریدونکنار بدون هیچ نقصی تحویل داده شود

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، نبیان در نشست راهبردي بررسي وضعيت بندر فريدونكنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: زمان بندی در بحث اجرایی بسیار مهم است و از مهمترین دغدغه های ما می باشد.

 

وی با بیان اینکه باید نسبت به موضوعات بندر امکان سنجی صورت می پذیرفت، تصریح کرد: پایان پذیرفتن این پروژه از دغدغه های اصلی مردم این شهرستان است و اگر این مشکلات برداشته شود شادابی و زیبایی را در شهر و استان شاهد خواهیم بود.

 

نبیان با اشاره به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی فرموده مقام معظم رهبری در سال جاری خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده است، با تدبیر خود کارها را شکل می دهد و با امید باید امور را پیگیری کنیم تا مردم از انجام وظایف ما راضی باشند.

 

وی به ساختمان اداری فرمانداری این شهرستان اشاره و اذعان داشت: راه و شهرسازی باید این کار را به اتمام برساند، زمان دیگر به پایان رسیده است، پروژه را باید بدون نقص تحویل دهند و دیگر مشکلی را نمی پذیریم، اگر مسئولیت با پیمانکار است به ما بگوئید تا ما پیگیری کنیم.

 

معاون امور عمرانی استاندار مازندران از بازدید کنارگذر در چند روز آینده خبر داد و عنوان داشت: دغدغه های فرماندار دغدغه های به حقی است، همه ما مسئولیم، اگر به کسی در این مسیر آسیب جانی می رسد از خود نمی گذرم شما هم باید اینگونه عمل کنید.

 

نبیان با تاکید بر اینکه دغدغه های مردم از دغدغه های ما است، اظهار داشت: زمان نباید به بطالت بگذرد و در پروژه بندر این شهرستان امیدواریم تا سال آینده این بندر افتتاح شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا