افتخاری دیگر برای فریدونکنار؛

کسب بورسیه دانشگاه برلین آلمان از سوی یک نخبه فریدونکناری

سیده زینب نیکپور دانشجوی ترم دوم دانشگاه خواجه نصیر طوسی یکی از دانشگاه های معتبر ایران موفق به دریافت بورسیه فنی مهندسی دانشگاه برلین آلمان (Technische Universität Berlin TUB) شد.

زینب نيكپور اهل روستای بی نمد فریدونکنار است.

وی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با بیان اینکه از طبقه متوسط جامعه هستم و برای رسیدن به این موفقیت سختی‌های فراوانی کشیدم، اظهار کرد: خانواده‌ام علاقه فراوانی به خواندن کتاب دارند و نخستین کتابی که خواندم پری دریایی بود.

این جوان نخبه فریدونکناری با اشاره به اینکه به دنبال جبران زحمات فراوان پدر خود بودم، خاطرنشان کرد: به دلیل انکه در زندگی یکبار طعم شکست را چشیده بودم به دنبال یک پیروزی بزرگ بودم و این موفقیت آن شکست را کمرنگ کرد.

این نخبه بی‌نمدی که به دو زبان انگلیسی و آلمانی مسلط است اظهار کرد: به ایران عشق می‌ورزم اما به دنبال پیشرفت هستم و به دلیل نبودن زمینه فعالیت برای ادامه تحصیل به مجبور به ترک کشور هستم.

نیکپور با اشاره به اینکه آماده شدن ویزای آلمان برایم لذت بخش بود، تصریح کرد: از همان بچگی عاشق نوشتن بودم و در حال حاضر نیز یک رمان ۳۰۰ صفحه ای را به پایان رساندم و به یاری خداوند و اسپانسری پدرم به زودی آن را به مرحله چاپ می‌رسانم.

مادر اين جوان نخبه فريدونكنارى نیز در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با اشاره به استعداد درخشان دخترش از همان روزهای اول پیش دبستانی اظهار کرد: از همان آغاز مدرسه عاشق کتاب های علمی بود و در زمینه های مختلف کنجکاوی می کرد.

به گزارش بصیرنیوز، سیده زینب نیکپور دانشجوی ترم دوم دانشگاه خواجه نصیر طوسی یکی از دانشگاه های معتبر ایران موفق به دریافت بورسیه فنی مهندسی دانشگاه برلین آلمان (Technische Universität Berlin TUB) شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا