همزمان با برگزاری جشن شکوفه‌ها؛

۸۴۰ دانش‌آموز کلاس اولی وارد کلاس‌های درس فریدونکنار شدند

بصیر، سیدعظیم اسماعیل زاده درحاشیه برگزاری مراسم جشن ویژه ورود کلاس اولی‌ها و پیش دبستانی‌ها که در دبستان شهید خادمی فریدونکنار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد:در سال جاری ۸۴۰ دانش‌آموز کلاس اولی در فریدونکنار برای نخستین بار وارد مدارس شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آغاز رسمی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ برای دانش‌آموزان تمام مقاطع مختلف تحصیلی، از شنبه اول مهرماه است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار، حدود ۸ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در مدارس فریدونکنار ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۵ هزار و ۱۰۰ نفر دانش‌آموز دوره ابتدایی هستند.

اسماعیل زاده با اشاره به علت یک روز زودتر برگزار شدن جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها، گفت: برای اینکه بچه‌ها بیشتر با فضای مدرسه آشنا شوند، انس داشته باشند و در محیطی با نشاط سال تحصیلی را شروع کنند، یک روز قبل از اول مهر این جشن در مدارس برگزار می‌شود که امسال یک روز قبل از اول مهر، روزهای پنج‌شنبه و جمعه است و در نتیجه روز چهارشنبه ،این جشن برگزار شد.

به گزارش بصیرنیوز، جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی و جشن غنچه‌ها برای نوآموزان پیش دبستانی صبح امروز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه همزمان با مدارس سراسر کشور و پیش از شروع رسمی سال تحصیلی در مدرسه شهید خادمی شهرستان فریدونکنار برگزارشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا