بصیر

پایگاه انگلیسی زبان سبک زندگی اسلامی

به گزارش پایگاه خبری بصیر، وب سایت سبک زندگی اسلامی، سایت انگلیسی‌زبانی است که تلاش دارد با توجه به احادیث و آیات قرآن، نوع نگاه مسلمانان به زندگی و الگوی زندگی ایده‌‌آل اسلامی را به مخاطبان خود معرفی کند.

وب سایت سبک زندگی اسلامی، سایت انگلیسی‌زبانی است که تلاش دارد با توجه به احادیث و آیات قرآن، نوع نگاه مسلمانان به زندگی و الگوی زندگی ایده‌‌آل اسلامی را به مخاطبان خود معرفی کند.

 

 

 

این سایت با آدرس http://islamiclife.com از بخش‌های مختلف مد و لباس، مسافرت، نوع زندگی، سلامت، تربیت کودک، غذا و تحصیلات تشکیل شده و در هر کدام از بخش‌ها به معرفی زیرشاخه‌های مرتبط در کشورهای اسلامی می‌پردازند.

 

سبک زندگی اسلامی در پنجمین جشنواره وب ایران به انتخاب هیئت داوران در گروه بهترین سایت به زبان انگلیسی به عنوان وب‌سایت برتر معرفی شد.

 

این پایگاه در سرویس مسافرت خود، اماکن مذهبی و زیبای نقاط مختلف دنیا را معرفی کرده است؛ هم چنین ضمن پاسخ به سوالات مذهبی در سرویس پرستش، سبک زندگی زناشویی اسلام را بخشی جداگانه مورد بررسی قرار می دهد. این پایگاه سبک زندگی را در رشد و نمو کودکان جستجو کرده و در مورد تربیت آنان، غذای سالم برای کودکان و بازی های آن ها مطالبی را آورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا