مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد

اعزام بیش از ۲۱ هزار نفر دانش‌آموز و فرهنگی فریدونکناری به اردو

بصیر، سیدعظیم اسماعیل زاده در گفت‌وگو با بصیرنیوز، گردشگری را صنعتی دانست که باید به هنر تبدیل شود و اظهار کرد: آموزش هنر گردشگری باید از مدارس شروع شده و در دانش آموزان نهادینه شود.

وی با اشاره به وجود الطاف الهی از جمله دریا، آب و هوای معتدل، ماهی ، برنج،جنگل در فریدونکنار خاطرنشان کرد: برای توسعه اقتصادی شهر باید در جذب توریست و نگهداشتن بیشتر مسافران با معرفی فرهنگ شهر و استان تلاش کرد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با ایجاد امکانات رفاهی و به‌کارگیری نیروهای زبده در مدارس اسکان، جذب خوبی در اقامت مسافران به دست آمد.

اسماعیل‌زاده افزود: در سال ۹۲ مدت اقامت مسافران در مدارس فریدونکنار به طور میانگین به مدت ۴ ساعت بود اما در سال ۹۳ این آمار به ۱۲ ساعت، در سال ۹۴ به ۴۲ ساعت و در سال ۹۵ به ۷۲ ساعت افزایش پیدا کرد.

وی همچنین از برگزاری ۳۹۴ مرحله اردوی دانش آموزی در سال تحصیلی گذشته خبر داد و اظهار کرد: بیشترین تعداد اردوهای برگزار شده مربوط به مدارس متوسطه اول با ۱۹۰ مرحله اردو بود.

مدیر آموزش و پروش فریدونکنار با اشاره به اعزام ۲۱ هزار و ۶۹۶ نفر روز دانش‌آموز و همکار فرهنگی به این اردوها خاطرنشان کرد: بیشترین مکان‌های مورد استفاده برای اردوهای دانش‌آموزی ،فضاهای سبز، اماکن تفریحی و گردشگری و در درجه دوم بازدید از مراکز علمی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا