واکنش ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران به توهین النعیمه

پس از پیروزی الهلال عربستان مقابل پرسپولیس، از سوی عربستانی‌ها، به خصوص صالح النعیمه توهین‌هایی نسبت به فوتبال ایران و علی دایی صورت گرفت.

این توهین‌ها با واکنش‌های زیادی از جمله واکنش امیر هاشمی مقدم، بازیکن پیشین استقلال، تیم ملی و مربی حال حاضر باشگاه NEC نایمخن هلند مواجه شد.

“وقتی که بهترین مربی تاریخ‌شان (برت فان مارویک) را بعد از صعود مستقیم به جام جهانی با شکلی باور نکردنی و غیر ورزشی از تیم ملی اخراج می‌کنند؛ وقتی میشل پرودوم بلژیکی در سال ۲۰۱۳ بابت توهین‌ها و اذیت‌های آنها به هوای رفتن به تعطیلات از عربستان فرار می‌کند، دیگر چه توقعی از صالح النعیمه می‌شود داشت. او که دهانش را باز و به افتخار ایران و ایرانی توهین می کند.

النعیمه به سیبی شباهت دارد که در کنار و نزدیک درختی (فوتبال عربستان) که بارش آورده است افتاده. فردی که خودش را ورزشکار و اسطوره الهلال خطاب می کند، متاسفانه جز حسادت و کوتاه بینی کار دیگری ندارد.

علی دایی مورد احترام کوچک و بزرگ نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهاست، البته شک دارم این را صالح النعیمه بداند چون او در دوران بازیگری‌اش از ریاض هم خارج نشده. البته که او خوب می‌داند و همیشه آرزوی گرفتن امضا و یا داشتن یک عکس در کنار علی دایی را داشته است.

علی دایی درخت پر بار ایران و ایرانیست و هنوز در حال میوه دادن است.

علی عزیز! شما برای فوتبال ایران زحمت زیادی کشیدی، او را در توهماتش رها کن، چون او در حد و اندازه های شما نیست.

من همیشه عقیده دارم که انسان‌ها دو دسته هستند:
انسان هایی که می‌فهمند و انسانهایی که نمی‌فهمند.
برای آنهایی که می فهمند هیچ توضیحی لازم نیست
برای آنهایی که نمی فهمند هر توضیحی اضافیست

آنان که می فهمند عذاب می کشند
آنان که نمی فهمند عذاب می‌دهند

حالا شما خودت حدس بزن که صالح النعیمه از کدام دسته است.

با احترام
امیر هاشمی مقدم”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا