مازندران نخستین استان کشور در تغییر و تحولات

جابه‌جایی ۹۵ درصد مدیران مازندران

به گزارش بصیر به نفل از بلاغ، ربیع فلاح‌جلودار امشب در جمع اعضای ستاد کانون تدبیر و امید مازندران در بابل حضور یافت و به سئوالات اعضای ستاد پاسخ گفت.

 

این جلسه که در نهایت آرامش و با همدلی اعضای ستاد کانون تدبیر و امید با استاندار مازندران برگزار شده بود خبرهای خوشی را برای مازندرانی‌ها به همراه داشت.

 

استمرار جلسات استاندار با اعضای کانون تدبیر و امید مازندران، استفاده از اعضای ستاد در پست‌های مدیریتی، به کارگیری فرزندان شاهد در دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری مازندران، خرید تضمینی  برنج و مرکبات، راه‌اندازی انجمن صنفی طراحان گرافیک در مازندران، فعال کردن دبیرخانه جشنواره دائمی وارش در بابل، اعلام زمان بهره‌برداری کمربندی جنوبی بابل،ایجاد فرهنگ‌سرا و هنر سراهای فعال در مازندران، تقویت پروژه‌های فرهنگی و اقتصادی در مازندران از جمله مطالبات اعضای ستاد کانون تدبیر و امید مازندران از استاندار این استان بود.

 

ربیع فلاح‌جلودار در این جلسه اظهار داشت: بافت سیاسی، فرهنگی و گفتمان مازندران از نظر پیچیدگی کارها با سایر استان‌ها تفاوت زیادی دارد و براین اساس چینش مدیران باید با دقت فراوان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های دولت، سیاسی و سیاسی اجرایی است، ادامه داد: تغییر فرمانداران و بخشداران از نظر حاکمیت سیاسی و فعالیت در زمینه‌های مختلف اقتصادی و کشاورزی اجرایی است.

این مسئول بیان داشت: در بحث سیاسی حاکمیت دولت در ابعاد مختلف فرابخشی است و ۱۰۰ درصد پایبند تغییر مدیران براساس نگرش‌ها هستم.

استاندار مازندران از تغییر ۹۵ درصد مدیران مازندران طی دو ماه آینده در این استان خبر داد و متذکر شد: محدودیتی که وزارت کشور برای تغییر فرمانداران قایل شده است، مبنی بر اینکه فرمانداران باید از بدنه وزارت کشور باشند، روند تغییر فرمانداران را کند کرده است.

فلاح جلودار، تعهد، تخصص، اعتدال‌گرایی و عدم افراط و تفریط در کارها را از ویژگی‌های بارز مدیران در دولت تدبیر و امید برشمرد و ابراز داشت: در حال حاضر تغییرات در بدنه استانداری به اتمام رسیده و تغییر مدیران شهرستان‌ها نیز به نوبت انجام می‌شود.

وی، عدم هم‌افزایی مدیران مازندران را یکی از دلایل عقب‌ماندگی این استان برشمرد و عنوان کرد: برخی‌ها با جوسازی درصدد هستند قدرت اجرایی را از مدیران گرفته و فعالیت‌های آنها را محدود کنند در حالی که اعلام می‌کنم این جوسازی‌ها تاثیری در روند فعالیت‌ها نداشته و تنها هدف بنده توسعه و اعتلای مازندران است.

استاندار مازندران در پایان توجه ویژه به بانوان را از دیگر برنامه‌های خود در استانداری مازندران اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت مازندران را بانوان تشکیل می‌دهند، درصدد هستم از وجود بانوان توانمند مازندران در سکان‌های مهم مدیریتی استفاده کنم.

 

فلاح‌جلودار با اشاره به اینکه برای وحدت و هم‌افزایی اعضای ستاد از برگزاری این جلسات استقبال می‌کنم، اذعان داشت: در حال حاضر وحدت و یکپارچگی مدیران و مردم نیاز اساسی مازندران برای توسعه یافتگی است.

 

وی ابراز داشت: اعتبارات دولتی به تنهایی برای توسعه مازندران کافی نیست و بر این اساس باید با تقویت ان جی اوها زمینه مشارکت همه آحاد جامعه را فراهم کرد.

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سطح متوسط درآمد مردم مازندران به مراتب بیشتر از سایر استان‌ها است، بیان داشت: باید با برنامه‌ریزی درست و صحیح زمینه مشارکت اقشار متوسط مازندران را در اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی مازندران فراهم کرد.

 

فلاح‌جلودار از اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به اتحادیه باغداران مازندران برای خرید مرکبات خبر داد و متذکر شد: برای خرید تضمینی مرکبات حدود ۱۰ جلسه در استانداری مازندران تشکیل شده است.

 

وی از افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبار از محل صندوق توسعه کشاورزی مازندران به اتحادیه باغداران این استان خبر داد و یادآور شد: سال گذشته از محل این صندوق ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به اتحادیه باغداران مازندران اختصاص یافت که امسال این رقم به ۱۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

 

استاندار مازندران از راه‌اندازی شرکت سرمایه‌گذاری مازندران تا پایان سال‌جاری در این استان خبر داد و عنوان داشت: با جلب و مشارکت سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف درصدد هستیم صنعت گردشگری را در مازندران تقویت کنیم.

 

فلاح‌جلودار از بهره‌برداری یک لاین کمربندی جنوبی بابل تا پایان سال‌جاری خبر داد و اذعان داشت: با پیگیری‌های انجام شده به‌زودی یک لاین کمربندی جنوبی بابل تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه فردی تنگ نظر نبوده و نخواهم بود، اذعان داشت: براساس توانمندی و شایسته‌سالاری از اعضای ستاد کانون تدبیر و امید مازندران در پست‌های مدیریتی برای توسعه استان استفاده می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا