کاله مازندران از والیبالیست‌های سایپا میزبانی می‌کند/ جدال سارویه و رعد در ساری

سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر امروز یک‌شنبه با نام و یاد شهید محسن حججی مدافع حرم اهل بیت کار خود را آغاز می‌کند.

در پنج دیدار فردا دو سالن ورزشی تهران، ساری، گنبد و آمل میزبان رقبای خود هستند.

سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل که روزهای پر شور و حرارت زیادی را تاکنون به خود دیده است از ساعت ۱۶ میزبان دو تیم کاله مازندران و سایپا تهران است که شاگردان جوان و جویای نام بهروز عطایی در خانه به دنبال نخستین پیروزی خود در نخستین گام هستند.

محمد شاهمیری داور بین‌المللی والیبال کشور به همراه نادر انصاری امر قضاوت را برعهده دارند و حمید حق‌بین ناظر و نماینده فدراسیون والیبال است.

میروسلاو ژیوکو مربی نام آشنای اهل بلغارستان امسال سرمربیگری تیم سایپا را در اختیار دارد که تاکنون افتخارات زیادی در والیبال کشور را می‌توان در کارنامه آن مشاهده کرد.

دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر هم امروز در سالن سید رسول حسینی از ساعت ۱۶ میزبان سارویه ساری و رعد پدافند کاشان است.

در این دیدار هم داود نافعی و میثم پارسه امر قضاوت را برعهده دارند و محمد حسن خوشدل نماینده فدراسیون والیبال است.

سارویه ساری با توجه به اینکه سال گذشته در نخستین گام رتبه نهم را کسب کرده و از راهیابی به مرحله حذفی بازماند بسیار مصمم است که این بار به مرحله پلی‌آف صعود داشته باشد.

نماینده ساری که دومین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند در هفته نخست به مصاف تیم رعد پدافند کاشان می‌رود که نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه دارد.

تیم‌های پیکان تهران، شهرداری تبریز، کاله مازندران، سایپا تهران، سارویه ساری، رعد پدافند، کاشان شمس، خاتم اردکان، ایرانیان گنبد و شهرداری ارومیه در فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مصاف هم می‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا