گزارش تصویری/

بازدید اعضای کانون پرورش فکری کودکان از باغ پرندگان فریدونکنار

سیدمحمد حسینی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با اشاره به برنامه های هفته کودک اظهار کرد: ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک با ریاست جناب نصیری معاونت فرمانداری فریدونکنار برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته ملی کودک شعار سال و پیمان‌نامه جهانی حقوق کودک در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار تشریح شد، خاطرنشان کرد: در هفته ملی کودک و با همکاری شهرداری، اعضای طرح کانون مدرسه کانون پرورش فکری فریدونکنار برای آشنایی با محیط زیست از باغ پرندگان دیدار کردند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار تصریح کرد: در هفته ملی کودک نشست مشترک مدیران مهدهای کودک و خانه های قرآنی با موضوعات تنهایی کودک و آشنایی با کانون پرورش فکری فریدونکنار برگزار شد.
حسینی در ادامه گفت: در ستاد گرامیداشت هفته کودک بر این بودیم تا برای کودکان برنامه های کیفی مناسبی طراحی و اجرا شود و یکی از این برنامه ها که دیدار اعضا از باغ پرندگان بوده است به دلیل آشنایی هر چه بیشتر و بهتر کودکان با اقلیم فریدونکنار و محیط‌زیست خصوصا پرندگان مهاجر انجام شد و این بازدید بسیار برای بچه ها مفید بوده و آنان با نحوه مهاجرت و زندگی پرندگان مختلف آشنا شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا