فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

امنیت مرزهای دریایی کشور مناسب است/ برای افزایش نیروی انسانی در مرزبانی برنامه‌ای نداریم

بصیر، سردار حسین اشتری در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز در حاشیه بازدید از فرماندهی دریابانی استان مازندران در فریدونکنار، اظهار کرد: از لحاظ امنیتی وضعیت مرزها مناسب است و دریابانی نیز از این لحاظ در آمادگی مناسبی به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی و تامین تجهیزات دریابانی می‌توانیم در آینده ماموریت‌های ییشتری را انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور همچنین با بیان اینکه برای افزایش نیروی انسانی در مرزبانی برنامه‌ای نداریم، گفت: ارتقای مرزبانی و دریابانی، تقویت حوزه‌های ماموریتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی کشور در سال جاری است.

اشتری افزود: به دنبال آن هستیم تا با افزایش تجهیزات پلیس راهور شاهد وقوع کمتر تصادف جاده‌ای و تلفات ناشی از آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تحقق پاسگاه الکترونیکی هستیم و این امر در سال جدید اتفاق می‌افتد، گفت: برخی از پاسگاه‌های کشور الکترونیکی هستند و امیدواریم این تعداد در سال جاری افزایش پیدا کند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده است، گفت: این شعار را در سال جاری و در حوزه نیروی انتظامی جامه عمل می‌پوشانیم.

وی افزود: در نیروی انتظامی و در حوزه مامورتی برنامه‌ای برای تحقق این امر داریم که کسانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری و اقدام اقتصادی کنند و نیاز به تامین امنیت دارند می‌توانیم در خدمت آنهاب باشیم تا کارآفرینی با امنیت شکل بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا