باید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌خوبی استفاده شود

مجتبی اکبری در نشست با مدیران کانون فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج میاندورود که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش اساسی در رشد معنویت، بالندگی مذهبی و فکری میان مردم دارد.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌خوبی استفاده شود و تأکیدات مقام معظم رهبری را در خصوص این مهم مورد توجه قرار دهیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندورود با تأکید بر اینکه پدافند غیرعامل بهترین راه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: باید با برنامه‌های جذاب و متنوع برای همه ذائقه‌ها و سلایق در زمینه ترویج سبک زندگی ایرانی، دینی و قرآنی و کاهش طلاق و اعتیاد تلاش کنیم.

این مسئول اضافه کرد: آشنایی مردم با ضرورت و اهمیت پدافندغیرعامل می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی جلوگیری کند و مردم با اهمیت آن آشنا شوند تا در زمان حوادث آسیبی به جامعه نرسد.

اکبری با اشاره به اینکه مهندسی فرهنگی به‌عنوان یک ضرورت و پیش نیاز برای توسعه فرهنگی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: تقویت این مجموعه در نهایت کمک در توسعه فرهنگی و نشاط اجتماعی است.

به گزارش میانخبر، مدیران کانون‌ها در مورد مشکلات و معضلات پیش‌روی به بحث و تبادل نظر پرداختند و معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد مازندران از تمامی ظرفیت فرهنگی در این شهرستان ابراز امیدواری کردند، در پایان نیز حاضرین در راستای تشکیل این جلسه و پیگیری مطالبات کانون‌ها در این مدت زمان کوتاه از حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان قدردانی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا