سفر پروفسور سمیعی به ایران/وضعیت مغزی آیت الله مهدوی کنی با پروفسور سمیعی چک می‌شود

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، سعید مهدوی کنی  با اعلام اینکه وضعیت مغزی ایشان بصورت لحظه به لحظه با پروفسور سمیعی چک می‌شود به نسیم گفت : پروفسور سمیعی نسبت به بازگشت مغز آیت‌الله مهدوی کنی ابراز امیدوری کرده‌اند
 
حجت الاسلام سعید مهدوی کنی  ضمن اعلام اینکه حال آیت الله مهدوی کنی رو به بهبود است گفت: هرلحظه تحرکاتی از مغز صورت میگیرد و علائم مثبتی از مغز ایشان دریافت می شود که نشان دهنده فعالیت مغز ایشان است.

فرزند آیت الله مهدوی کنی با بیان اینکه تیم پزشکی دقیقه به دقیقه آخرین تحرکات مغز رئیس مجلس خبرگان را به پروفسور سمیعی اطلاع میدهند، افزود:  پروفسور سمیعی گفته اند که بدن ایشان در حال بازیابی است و نیاز به زمان است تا مغز ایشان بازگردد.

احتمال حضور پروفسور سمیعی در تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی کنی شایعه است

یکی از اعضای تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی کنی دقایقی پیش با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا قرار است پروفسور سمیعی برای حضور در روند درمان آیت‌الله مهدوی کنی در تهران حضور پیدا کند یا خیر گفت: این مسئله در بین خانواده مطرح شد ولی قطعیت نداشته و در حد شایعه است.

بنابراین گزارش همچنین انصاریان داماد رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز با رد احتمال حضور پروفسور سمیعی بر بالین آیت‌الله مهدوی کنی گفت: چنین مسئله‌ای صحت نداشته و مطرح نیست.

لازم به ذکر است ،برنا نوشت: پروفسور “مجید سمیعی” جراح مغز و اعصاب قرار است چهارشنبه (۲۱ خرداد) برای بررسی آخرین وضعیت رییس مجلس خبرگان رهبری به تهران سفر ‌کند.
آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری پس از بازگشت از مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) دچار عارضه قلبی شد که سریعا به بیمارستان انتقال یافت و تحت مداوی پزشکی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا